بی تدبیری آل سعود/محمود رضا ضرغامی

بهبهانما در راستای رسالت خود مبنی بر اطلاع رسانی عمومی بدون هیچ گونه جناح بندی سیاسی اقدام به انعکاس تحلیل ها، مقالات ، پیام ها، نظرات و پیشنهادات سایر همشهریان بویژه مدیران و مسئولین سابق و فعلی و صاحب نظران می نماید. تا کنون مقالات متعددی به قلم چهره های سیاسی شهرستان در بهبهانما  منتشر شده است ملاحظه بفرمایید ، اینجا و اینجا و اینجا واینجا

در همین راستا بارها آمادگی خود را جهت انتشار مقالات و نظرات افراد مختلف با هدف تعالی شهرستان و بدون هیچ گونه پیش شرط سیاسی و …  اعلام می کنیم.

بهبهانما صرفا این پیام را منتشر می کند و قضاوت در خصوص نگارنده و خود متن  را به خوانندگان محترم واگذار می کند و این موضوع در خصوص همه مقالات منتشر شده صادق است.

————————————————————————————————————————

انالله واناالیه راجعون   

      مشیت الهی بر آن قرار گرفته که بهار فرحناک زندگی راخزان ماتم زده به انتظار بنشیند زنگ کاروان ابراهیمی به صدا در آمده واز کوچ مسافرانی خبر می دهد که ابراهیم وار رفتند تا اسماعیل وجود را قربانی معبودشان نمایند و منیت را در منا رها نمایند اما دست تقدیر اینگونه رقم خورد که این ابراهیمیان خود قربانی اهمال وبی تدبیری آل سعودی گشتند که لاف سلطنت وخلافت ودبدبه وکبکبه اشان گوش فلک را پر کرده است.

 اینجانب به نوبه خود این مصیبت عظما را به ساحت مقدس ولی عصر ارواحنا له الفدا رهبر عظیم الشان انقلاب ملت بزرگوار ایران وخانواده های معزز این عزیزان تسلیت عرض نموده برای آنان از درگاه رب جلیل اجر وبرای بازماندگان صبر جزیل خواستارم.

محمود رضا ضرغامی

کد خبر : 4607