کمک ۵ میلیارد تومانی پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس برای پروژه استخر هندیجان + پاسخ پالایشگاه

طبق سندی که به دست این رسانه رسیده، پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس بهبهان از محل مسئولیت های اجتماعی خود، مبلغ ۵ میلیارد تومان را به منظور پروژه استخر شهرستان هندیجان پرداخت کرده است

ارگانیان- طبق سندی که به دست این رسانه رسیده، پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس بهبهان از محل مسئولیت های اجتماعی خود، مبلغ ۵ میلیارد تومان را به منظور پروژه استخر شهرستان هندیجان پرداخت کرده است.

این سند به تایید پالایشگاه خلیج‌فارس رسیده و این مجموعه توضیحاتی در این خصوص برای تحریریه ارسال کرده است که در ادامه مطلب منتشر می شود.

حال باید از مسئولان بهبهان بویژه فرماندار و نماینده محترم، پرسید شما چه پروژه های بزرگی را از محل مسئولیت های اجتماعی پالایشگاه به سرانجام رسانده اید‌!؟

امیدواریم این بار نماینده محترم به افکار عمومی بهبهان پاسخ دهد.

فرماندار جدید بهبهان هم می بایست برنامه های خود را در این خصوص برای مردم شریف بهبهان تشریح کنند.

ما منتظریم…

📝 پاسخ مجموعه پالایشگاه بیدبلند خلیج‌فارس:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری ارگانیان

با سلام

احتراما پیرو درج خبری مبنی بر کمک به تکمیل استخر شهرستان هندیجان ذکر چند نکته مهم جهت تنویر اذهان حائز اهمیت و توجه است.

۱/با توجه به گستره عظیم عملیاتی و بهره برداری مجموعه شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس در استان های مختلف کشور با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر خطوط لوله و تاسیسات مرتبط،مجموعه پالایشگاهی در بهبهان، مجتمع عظیم تاسیسات ذخیره سازی و تاسیسات صادراتی در بندر ماهشهر و بیش ۱۷ پروژه از مجموعه طرح عظیم و ملی جمع آوری گازهای مشعل شرق کارون در شهرها و بخش های مختلف به تناسب فعالیت ها و ماهیت مجموعه ها، بودجه های مسئولیت های اجتماعی به موارد مختلف در گستره های جغرافیایی ذکر شده اختصاص می یابد.

۲/در خصوص هزینه کرد لازم به ذکر است که بودجه مسئولیت های اجتماعی کلیه هزینه های با هماهنگی و درخواست نمایندگان محترم حوزه های انتخابیه و همچنین فرمانداران این شهرها صورت می پذیرد.

۳/در خصوص مبلغ واریزی به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان جهت تکمیل استخر شهرستان هندیجان به استحضار می رساند با توجه به اینکه شهرهای بندر ماهشهر،امیدیه و هندیجان در مجموعه یک حوزه انتخابیه قرار دارد (مانند حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری ) بنا به درخواست و صلاحدید نماینده محترم این حوزه انتخابیه بخشی از بودجه اختصاص یافته به این شهرستان جهت تکمیل استخر صرف شده است.مانند این رویه مبالغی از بودجه مسئولیت های اجتماعی شرکت  در شهرستان آغاجاری(بخشی از حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری) در امور مختلف هزینه شده است.

۴/مزید استحضار مخاطبان طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در حوزه مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس در گستره اجرای طرح های توسعه، واحدهای بهره برداری و خطوط انتقال و صادرات هزینه شده که بخش اعظم و قابل توجه این بودجه در حوزه شهرستان بهبهان در امور مختلف صرف شده است.

۵/حسب اطلاع و اعلام قبلی انشاالله طی هفته پیش رو، گزارش تفصیلی از هزینه کرد بودجه مسئولیت های اجتماعی در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در بخش های عمرانی،خدماتی،زیرساخت های امنیتی،ورزشی،مذهبی،فرهنگی،آموزشی و… جهت استحضار عمومی از طریق درگاه های رسمی شرکت و رسانه های فعال شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.

با تجدید احترام

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

کد خبر : 12329