کاپیتان بهبهانی سابق هندبال ایران: امیدوارم هندبال به آرامش برسد

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، ملی‌پوش سابق هندبال ایران امیدوار است با حضور رئیس جدید در فدراسیون هندبال، آرامش به این رشته برگردد.

مسعود ظهرابی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: در لیگ گذشته به عنوان سرمربی – بازیکن در تیم گوهر زمین تهران فعالیت می‌کردم و با وجود این‌که تیم خوبی داشتیم و چند بازیکن ملی‌پوش نیز در اختیار داشتم، به دلیل پاره‎ای از مسایل و مشکلات از جمله جدایی سه بازیکن خارجی‎مان در نیم‌فصل مسابقات، مصدومیت چهار پنج بازیکن و همچنین جدایی دو بازیکن دیگرمان به دلیل مشکلات خانوادگی، در نیم‌فصل دوم نتوانستیم نتایج مطلوبی بگیریم ولی با این وجود توانستیم تیم را با رتبه نهم در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی با بیان این‌که حدود دو سال است از بازی‌های ملی خداحافظی کرده‌ام، گفت: مربیگری را دوست دارم ولی برای فصل آینده هنوز تصمیم نگرفته‎ام که بازی کنم یا مربیگری. قطعا یکی از این‎ها را انتخاب می‌کنم و دیگر به عنوان مربی- بازیکن فعالیت نخواهم کرد.

دبیر سازمان تیم‎های ملی هندبال ایران ادامه داد: در حال حاضر در بسیاری از شهرستان‎های استان مدرسه هندبال داریم. در بهبهان نزدیک به 400، 500 دانش‌آموز نونهال در مدرسه‎های هندبال در حال آموزش دیدن هستند. در شهرستان‎های دیگر مانند امیدیه و آبادان نیز همین گونه است و حتی حمیدیه در حال پرورش بازیکنانی در حد ملی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص کیفیت لیگ برتر هندبال در فصلی که گذشت، اظهارکرد: با توجه به این که 11 بازیکن ملی‌پوش در یک باشگاه بودند و تیم‌های دیگر بازیکن ملی‌پوش آنچنانی نداشتند، شاهد کیفیت بالایی در لیگ نبودیم. ما با گزینه‎ سرمربیگری تیم‌ملی رفتیم و یکی از بازی‌های لیگ را از نزدیک تماشا کردیم که در پایان او گفت “تیم قهرمان لیگ شما فقط روی کارهای انفرادی و خلاقیت فردی گل می‌زند، در صورتی که تیم قهرمان باید کار گروهی خوبی نیز داشته باشد.“ با وجود این، ان‌شاءالله در سال جدید با تدبیری که اندیشیده شده که هر تیم فقط مجاز به داشتن چهار بازیکن ملی‌پوش است، لیگ با کیفیت‎تری ببینیم.

دبیر سازمان تیم‎های ملی هندبال ایران با اشاره به حضور مهدوی در راس فدارسیون، گفت: هشت سال است که از کشورهایی مثل کویت و بحرین جلو زده‌ایم. با این حال طی هشت سال گذشته و بعد از رفتن آقای رحیمی، ریاست اسبق فدراسیون، اتفاقات خوشایندی برای هندبال کشور نیفتاد، به طوری که پس از نایب‌قهرمانی در بازی‎های آسیایی گوانگجو، هندبال ایران اسیر یکسری مسائل حاشیه‌ای شد ولی خدا را شکر با آمدن آقای مهدوی، ریاست جدید، اوضاع بهبود یافته و امیدوارم با وجود وی، آرامش به خانواده هندبال بازگردد و شاهد موفقیت هندبال در سطح ملی نیز باشیم.

کد خبر : 3387