محور بهبهان -رامهرمز جز 86 محور حادثه ساز کشور است

به گزارش بهبهان ما ، به نقل از ایسنا ، رييس پليس راه خوزستان گفت: از 86 مقطع حادثه​خيز شناسايي‌شده در محورهاي موصلاتي خوزستان، 13 مورد در اولويت بازسازي و رفع اشكال قرار دارند كه ضرورت رسيدگي به اين نقاط از سوي پليس راه به استانداري خوزستان اعلام شده است.

سرهنگ قاسم قدرتي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: ضروري است بخشي از اقدامات در كوتاه‌مدت به منظور سامان‌دهي اين نقاط تا پيش از عيد نوروز سريعا انجام شود و بخش ديگر ايمن‌سازي نقاط حادثه​خيز در درازمدت و براي سال آينده پيگيري گردد.

وي افزود: 45 درصد از تصادفات رانندگي جاده​هاي خوزستان در اين 13 مقطع رخ مي​دهد كه اگر اين نقاط ترميم شوند، نقش عمده‌اي در كاهش تصادفات شده و وضعيت جاده​هاي استان دگرگون خواهد شد.

قدرتي با اشاره به مقاطع حادثه‌خیز جاده‌های خوزستان، گفت: مسير اهواز – انديمشك جاده پرحادثه​اي است كه از ميان شهرها، شهرك​ها و روستاهاي بسياري مي‌گذرد. اين جاده ترانزيتي كه كريدور مواصلاتي شمال به جنوب كشور است، از وسط مناطق شهري رد مي​شود كه شهر شوش يكي از آنهاست.

وي عنوان كرد: به معاونت عمراني استانداري خوزستان پيشنهاد داده​ايم كه مسيري جايگزين از انديمشك به اهواز با در نظر گرفتن مسافت و زمان، ايجاد شود تا شاهد كاهش تصادفات در اين محور باشيم.

رييس پليس راه خوزستان ادامه داد: همچنين ضروري است خط دوم جاده بهبهان – رامهرمز احداث شود. سه راهي قيزانيه به هفتگل نيز بايد در اولويت ترميم قرار گيرد؛ ميزان بالاي تصادفات در اين جاده بيانگر ضرورت رسيدگي به اين مسير است.

وي گفت: جاده ماهشهر به رامشير، مسير هفتگل به باغملك، باغملك به ايذه و ايذه به دهدز نيز نياز ضروري به رسيدگي دارند. همچنين محور اميديه به ديلم مسيري پرحادثه است و تسريع در ايجاد باند دوم اين جاده به كاهش حوادث در اين مسير كمك خواهد كرد.

کد خبر : 1975