جلسه شورای اداری بهبهان/درخواست فرماندار از خبرنگاران

به گزارش بهبهانما، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهبهان جلسه شورای اداری شهرستان روز شنبه مورخ 3/5/94 با حضور فرماندار ، نماینده محترم شهرستان جناب آقای شریعتی و جمعی از مسئولین ادارات ، سازمانها ، نهادها و مسئولین نظامی ، انتظامی و خبرنگاران در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان در این جلسه ضمن خیر مقدم به همه حضار از بیان نقطه نظرات مطرح شده تقدیر و تشکر کرد و 6 مرداد روز ملی مهارت و 17 مرداد روز خبرنگار را پیشاپیش تبریک گفت و دستیابی به توافق هسته ای را برای کشور و نظام جمهوری اسلامی مبارک دانست و از همه تلاشگران این عرصه در راس آن رهبری فرزانه و هوشمندانه جمهوری اسلامی و ریاست محترم جمهور و تیم مزاکره کننده تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه حسین ملک خدایی بر لزوم توجه به مسایل فرهنگی در شهرستان اشاره کرد و عنوان کرد جلسه شورای اداری بعد  با موضوع مباحث فرهنگی برگزار خواهد شد.

فرماندار بهبهان با اشاره به حساسیت عملکرد مسئولین در سال جاری بواسطه نزدیکی به انتخابات گفت : قول می دهیم انتخابات را سالم و بدون جانب داری از شخص یا گروه خاص برگزار کنیم ملک خدایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه خواست عملکرد مسئولین را رصد کرده و آنان را زیر ذره بین قرار داده تا در صورت کوچکترین تحرکات تبلیغاتی یا جانب داری توسط مسئولین اجرایی برخورد لازم صورت گیرد و مسئولین بدانند چشم های تیز بین خبرنگاران آنها را رصد خواهد کرد. البته این به معنای بی حرمتی به نماینده فعلی شهرستان نیست طبق قانون نماینده فعلی شهرستان بعنوان یک شخصیت حقوقی  باید مورد احترام قرار گیرد.

وی در خصوص شروع بکار پالایشگاه بید بلند دو و شایعاتی که درخصوص استخدام های غیر بومی مطرح می شود ، گفت: اجازه نمی دهیم نیروهای غیر بومی بکارگیری شوند شمار تحصیل کردگان و مهارت دیدگان بیکار در شهرستان زیاد است و نباید نیرو غیر بومی بکار گیری شود تذکرات لازم داده شده است و مجدد هم متذکر خواهیم شد ، اداره کار باید نظارت کند و فنی حرفه ای هم نیاز سنجی کرده تا مهارت های لازم جهت بکارگیری در پروژه به اشخاص جویای کار داده شود.

فرماندار شهرستان درخصوص تاکید استاندار محترم مبنی بر تلاش بر ریشه کن کردن بی سوادی در استان گفت : نهضت سواد آموزی در بهبهان باید فعال و پویا فعالیت های خود را دنبال کند و در کمیته سواد آموزی شهرستان همه مسئولین باید همکاری داشته باشند و باید تلاش کنیم بیشترین میزاد سواد آموزی در استان را داشته باشیم.

در پایان فرماندار شهرستان گفت : خیرین در زمینه های مختلف پیش قدم هستند ولی بعضی از مسئولین و دستگاههای اجرایی همکاری لازم را ندارند که می بایست در این خصوص همکاری ها بیش از پیش باشد تا بتوانیم گامی به جلو برداریم. در پایان مراسم از یکی از خیرین فعال شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر : 3775