به بهانه انتصاب استاندار جدید

فراجناحی به معنی مستقل بودن و عدم وابستگی و وادادگی به جناح های سیاست باز وسیاسی کار است ، فراجناحی به معنی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و قانون اساسی وخط ولایت حرکت کردن است .

متن زیر یادداشت سید مختار موسوی تحلیلگر و فعال سیاسی بهبهان است که ملاحظه می نمایید.

انتشار مطالب مخاطبین محترم الزاما به منزله تایید یا رد کل یا بخشی از آن نیست.

بسمه تعالی

به بهانه انتصاب غلامرضا شریعتی به استانداری خوزستان :

از كوزه همان برون تراود كه در اوست‏!

ضمن اینکه انتصاب جناب آقای غلامرضا شریعتی یکی از همشهریان فرهیخته و گرامی به سمت استانداری استان خوزستان را به فال نیک می گیریم ، و به ایشان تبریک و تهنیت گفته وبرایش از درگاه خداوند سبحان توفیق روز افزون در امر خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومردم شریف استان خوزستان مسئلت می نمائیم ، وامیدواریم سریازی وظیفه شناس ومطیع مقام عظمای ولایت باشد ؛ به همین مناسبت با توجه به حواشی موجود چند جمله ای کتابت می شود .

از زمانی که آقای مقتدایی استاندار اصلاح طلب دولت تدبیر وامید ، از سمت استانداری خوزستان برکنارشده اند ، حرفهای عجیب وغریبی در رسانه ها واز زبان برخی مسئولین ، تحلیل گران ، کارشناسان ونمایندگان مجلس بیان شده که به نوبه خود قابل تأمل است .

از جمله سخنانی که زیاد مطرح شده وبیشتر جنبه طنز وکنایه دارد ، این است که برخی از صاحب سخنان واهالی قلم ورسانه ، از دولت جناح گرا ، جناح مدار وجناحی عمل کننده تدبیر وامید ، که جناحی ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی است ؛ توقع انتصاب یک فرد فراجناحی برای استانداری خوزستان را دارند !!!

دیگر حرف عجیب وغریب که از زمان شایعه شدن خبر استانداری آقای غلامرضا شریعتی تا به واقعیت گرائیدن این خبر ، زیاد شنیده شده این است ، که عده ای آقای شریعتی را یک فرد فرا جناحی میدانند . وعده ای هم از استاندارمنتخب دولت جناح گرای تدبیر وامید ، که صرفا برای پشیرفت وپیشبرد جناحی اهداف وبرنامه های دولت تدبیر وامیددر استان انتخاب شده وبطور متیقن یکی از ویژگی های ممتاز وعلت تامه انتخاب آقای شریعتی ، هم جنس وهفکر وهمراه وهم جناح بودن او با رئیس دولت ودیگر اعضای کابینه دولت تدبیر وامید است ، توقع وانتظار فراجناحی عمل کردن دارند !!!

فراجناحی به معنی مستقل بودن وعدم وابستگی ووادادگی به جناح های سیاست باز وسیاسی کار است ، فراجناحی به معنی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی وقانون اساسی وخط ولایت حرکت کردن است .

فراجناحی به معنی سکولار بودن یا عدم پابندی به اصول وآرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وعمله کدخدا وغرب گرایان نیست ، فراجناحی عمل کردن یعنی اینکه آقای شریعتی در عمل با بصیرت وگشاده رویی وآغوش باز ، از افراد شایسته واندیشمند انقلابی وارزشی و ولایتمدار ( انقلابی حزب اللهی ) که از پیروان راستین ولایت هستند ، که الحمدالله در استان خوزستان به اندازه کفایت وجود دارد ، برای معاونین خود ومدیرکلی و فرمانداران شهرستانهای تابعه استفاده نماید . واگردربین اصلاح طلبان هم فردی پیدا شود که ، انقلابی ، ارزشی ، استکبار وکدخداستیز ، پایبند به اصول وآرمانهای اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و در قول وعمل مطیع ولایت باشد و در خفا با سران فتنه وحامیان آنها ارتباط ودلبستگی نداشته باشد ، از او هم در پیشبرد اهداف مدیریتی است استفاده کند .

در حالیکه دولت مردان انتظار دارند ، از كوزه آنها همان برون تراود كه در اوست‏! پس تمامی این حرفها که توقع داریم از کوزه حاوی آب لیمو گلاب بیرون بیاید خواب وخیالی بیش نیست . البته آرزوداشتن برای پیر وجوان عیب نیست .

الاحقرسید مختار موسوی

کد خبر : 9674