برگزاری شورای اداری شهرستان در روستای خاییز

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما ، جلسه شورای اداری با حضور جمعی از مسئولین محلی در محل روستای خاییز جهت بررسی و پیگیری مشکلات روستای خاییز برگزار شد.

 

در این جلسه حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان با بیان اینکه منطقه خاییز از مناطق خوش آب و هوا و برخوردار از شرایط ویژه جهت جذب گردشگر میباشد گفت:همه روزه بویژه در روزهای تعطیل جمع کثیری از ورزشکاران و گردشگران از این منطقه استفاده میکنند و میبایست در طول سالهای گذشته توجهی ویژه به آن میشد.

 

وی اضافه کرد:متاسفانه این روستا از امکانات اولیه و پیش پا افتاده هم برخوردار نیستو باید همه ادارات و سازمانها به سهم خود تلاش کنند تا بتوالنند این عقب ماندگی ها را جبران کنند.

 

در ادامه جلسه چند تن از اهالی این منطقه به بیان مشکلات این روستا پرداخته و عدم وجود آب آشامیدنی مناسب،عدم انتن دهی موبایل،بهسازی روستا،گاز رسانی،ساماندهی کمپینگ،نبود خانه بهداشت و … را از جمله مشکلات عمده این منطقه عنوان کردند.

 

در ادامه جلسه بخشدار محترم مرکزی و روسای مخابرات ، بنیاد مسکن ، راه و شهرسازی ، تربیت بدنی ، میراث فرهنگی ، آبفار ، اموزش و پرورش ، شرکت گاز ، شرکت برق ، منابع طبیعی و اوقاف با بررسی مشکلات موجود ، تعهدات خود را جهت رفع مشکلات این منطقه مطرح کردند.

 

حسین ملک خدایی در پایان جلسه با تاکید بر رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات موجود گفت با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد توسعه همه جانبه منطقه خاییز خواهیم بود و این منطقه را به قطب گردشگری تبدیل خواهیم کرد.

کد خبر : 2002