آخرین تحولات انتخاباتی در کهگیلویه

بهبهانما؛ بدلیل اهمیت حضور برخی از کاندیدای احتمالی کهگیلویه در حوزه انتخابیه بهبهان آخرین تحولات انتخاباتی این شهرستان را بررسی می کنیم.

عصردنا: براساس آخرین اطلاعات دریافتی موثق از یک منبع آگاه، ” برجام ” اصولگرایان کهگیلویه برای دستیابی به نامزد نهایی دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شکست خورده است.
یک منبع آگاه به عصردنا در چرام گفت: ” برجام ” طیف اصولگرا برای مشخص نمودن نامزد نهایی انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی شکست خورده و باروند کنونی به هیچ نتیجه ای نمی رسد.
وی با تشریح وضعیت کنونی ” برجام ” اصولگرایان کهگیلویه،اظهارداشت: نشست هایی برگزار شد اما این نشست ها به سرانجامی نرسید.
این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: ” دکتر سیدمصطفی تقوی ” استاد دانشگاه و فرزند آقامیراحمد تقوی رئیس حوزه علمیه کهگیلویه تا روز هشتم اسفندماه یعنی یکروز بعد از برگزاری انتخابات در زادگاه خود حضور خواهد داشت.
وی تاکید کرد که ” دکتر تقوی ” به هیچ عنوان از صحنه انتخابات کنار نخواهد رفت و از اقبال بالایی نسبت به برخی از کاندیداهای طیف اصولگرا برخوردار است.
این منبع آگاه در پاسخ به این سوال که شنیده می شود ” آقای مژدهی ” رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی کشور در حوزه انتخابیه ” بهبهان ” نامزد انتخابات می شود؟ خاطرنشان کرد: هنوز نتیجه رایزنی های آقای مژدهی برای ” برجام ” نامشخص اما احتمال حضور ایشان در حوزه انتخابیه بهبهان بالاست.
وی گفت: ” سردار عدل هاشمی ” و ” دکتر تقوی ” بعنوان گزینه های نهایی ” برجام ” اصولگرایان خواهند بود و اینکه گفته می شود ” آقای هاشمی ” گزینه نهایی ” برجام ” می باشد کذب محض است.
وی افزود: در آینده ای نه چندان دور نتیجه نهایی ” برجام ” مشخص اما آنچه ما می دانیم این است که در هرصورت ، ” دکتر تقوی ” در صحنه انتخابات خواهند ماند و کنار نخواهند کشید.

کد خبر : 4246