جناب آقای محمد باقر شریعتی پاسخ دهند ؟

متنی که در زیر مشاهد می کنید نوشته سید مختار موسوی است که عینا از وبلاگ ایشان برداشت شده است و به معنی تاید یا رد کل یا بخشی از آن نمی باشد.

سلام علیکم :

در روز یک شنبه مورخ 19/7/1394 که کلیات به اصطلاح طرح موسوم به « اقدام متقابل ومتناسب دولت در اجرای برجام » یعنی طرح پیشنهادی وکیل الدوله ها ، که در حقیقت ترجمان متن برجام است ، در صحن علنی مجلس بررسی می شد ، حضرتعالی حمایت و هیجانات و ذوق زدگی خود را که ناشی از تصویب طرح کلیات این طرح ، که بند به بند آن مضّر است ؛ و ناقض منافع ملی و سالب اختیارات قانونی مجلس شورای اسلامی است ، با در دست گرفتن دست نوشته و شعاری تحت عنوان « برای رضای خدا ، منافع ملت ایران ، پیروی از عقل سلیم به برجام رأی می دهیم » در صحن علنی مجلس به نمایش گذاشته اید .!!!

متأسفانه تصویر شما در چنین حالتی ، به سرعت در رسانه ها و شبکه های مختلف فضای مجازی منتشر شد ، واکثریت ملت شریف ایران اسلامی ، متوجه شدند که ، نماینده محترم شهر سرلشکرهای شهید دکتر مجید بقایی ، دکتر صدرالله فنی ، اسماعیل دقایقی وشهری که 1100 شهید در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم نموده و خودش نیز برادر سه شهید عزیز و والامقام است ، اینگونه و به این دلیل ، از برجام حمایت کرده است .

درست است که شما در رأی دادن آزاد هستید ،و ممکن است تعدادی از موکلین شما در حوزه انتخابیه بهبهان نیز ، از این اقدام شما بیشتر از شما ذوق زده شده و از شما حمایت کنند ، که به آنها هم حق می دهم ؛ لیکن بنده هم به نمایندگی از دلواپسان حزب اللهی و فدائیان ولایت در شهرستان بهبهان ، با تمام احترامی که برای شما قایل هستم ، محترمانه چند سوال از شما دارم .

امیدوارم همانطوریکه برخلاف خیلی از نمایندگان موافق این طرح ، که با رأی گیری کارتی وعلنی برای این طرح از ترس لو رفتن نامشان ، مخالفت کردند ، ولی شما آشکارا و شجاعانه ، اینگونه علنی از این طرح حمایت کرده اید ، پاسخ سوالات حقیر را نیز بدهید .

جناب شریعتی ! رضای خدا ، و منافع ملت ایران ، در به خطر افتادن امنیت واستقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، که ماحصل خون برادران شهید شما ومن ودیگر همرزمان آنها است ، چگونه تحقق می یابد ؟؟؟!!!

جناب شریعتی ! مکانیسم یک طرفه قضاوت و داوری در برجام ، که حق شکایت و اعتراض از ایران را سلب کرده ، و لغو تحریم ها که نه ، بلکه تعلیق موقت قسمتی آنها، آن هم با حفظ ساختار اصلی و اداری غالب تحریمها ؛ به احراز قبولی در راستی آزمایی ایران ، از سوی آژانش بین المللی اتمی ، که 12 سال است در خم کوچه آن آواره ایم و هنوز صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای ما را تائید نکرده ؛ موکول شده است ؛ و ایضاً برای راستی آزمایی انجام تعهدات اروپا وآمریکا نیز هیچ مکانیسمی در نظر گرفته نشده است ، را چگونه در راستای منافع ملی و رضای خدا و عقل سلیم می دانید ؟؟؟!!!

جناب آقای شریعتی ! خروج بیش از 98 درصد از ذخایر اورانیوم غنی شده ، در کنار محدودیت های وصول در آمد نفت ، و امکان احیای سریع و بلادرنگ تمام تحریم ها ، از سوی اروپا و آمریکا ، و صدور مجوز بازررسی از اماکن سری ونظامی ما و سرک کشیدن به فعالیتهای موشکی و به چالش کشاندن توان دفاعی کشور را ، با کدام عقل سلیم وغیرت ملی و منافع ملی هم خوانی وهمسو می دانید ؟ و خدای سبحان از این بی عدالتی وظلم و تعدی وزورگویی چگونه رضایت دارد ؟؟؟!!!

جناب آقای شریعتی ! شما نماینده مردم در خانه ملت و مجلس شورای اسلامی هستید ، چرا به جای دفاع از هویت و اصالت وشأن و جایگاه قانونی مجلس شورای اسلامی ، که باید همیشه در رأس امور باشد ، در دفاع از دولت ، به طرحی که با منافع ملی در تضاد است و علناً و عملاً مجلس را در مهمترین مسئله در تاریخ کشور خلع ید و بلا اختیار می گذارد رأی داده اید ؟؟؟!!!

جناب آقای شریعتی ! مگر شما تا بحال فتوای حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی را مبنی بر تحریم تولید سلاح هسته ای وکشتار جمعی نشنیده اید ؟ آیا برای تحقق دیگر مسایل شرعی و فقهی که معظم له فتوای داده اند ، مجلس مصوبه ای تصویب و ابلاغ کرده است ، که حالا در ماده یک این طرح کذایی ، درباره ممنوعیت تولید سلاح هسته ای قانون وضع کرده اید ؟؟؟!!!

جناب آقای شریعتی ! اگر ما در فاصله «روز تصویب» و «روز اجرا» همه تعهدات خود را به انجام رساندیم، 9700 کیلوگرم از مجموع حدود 10 تن اورانیوم غنی شده ظرف 10 سال را به خارج فرستادیم، 14 هزار دستگاه از حدود  20 هزار سانتریفیوژ را اوراق کردیم و به انبار بردیم، قلب رآکتور آب سنگین اراک را بتون ریختیم، آمار و اطلاعات برخی مراکز مهم را برای جلب نظر مدیرکل آژانس ارائه نمودیم و… پس از آن غرب قبل از انجام تعهدات خود سر باز زد یا در حین انجام دبه کرد و یا آژانس به سنت جاهلی 10 سال اخیر خود بازگشت، ماده 2 و 3 طرح کذایی به چه دردی می خورد؟

جناب آقای شریعتی ! آیا توهین به شعور و فهم مردم نیست که ، در این طرح آورده اید ، در صورت تهدید یا نقض عهد ، ظرف 2 سال ، ظرفیت غنی‌سازی را به 190 هزار سو افزایش می‌دهیم؟!

جناب آقای شریعتی ! تمام مطالبی که در این طرح آمده قبلاً حضرات 1+5 در همان متن اصلی برجام به ملت ایران تحمیل کرده بودند ، دیگر چه ضرورتی داشت که شما ودوستانتان ، ترجمه متن برجام را یک بار دیگر اینگونه به ملت شریف ایران تحمیل کنید ؟

جناب شریعتی ! بنده معتقدم که این طرح ؛ بیشتر منافع وخواسته های مقامات آمریکایی و اروپایی را تأمین کرده است تا منافع ملت ایران و قطعاً وبدون تردید خداوند سبحان و حکیم نیز ، از کاری که مرضی شیطان بزرگ باشد ، راضی نخواهد بود . وبدون شک هیج عقل سلیمی در کره زمین چنین طرحی با این همه روزنه نفوذ وخطر تهدید را تأیید نکرده ونخواهد کرد .

امید است در روز سه شنبه که روز بررسی جزئیات این طرح است ، شما نماینده محترم که برادر سه شهید عزیز و والامقام هستید ، در تصمیمات خود تجدید نظر کنید و حداقل به فکر مافات باشید .

والسلام

الاحقر دلواپس حزب اللهی و سرباز کوچک ولایت در بهبهان

سید مختار موسوی

کد خبر : 4806