پایان تلخ نمایندگی شریعتی

غوغا سالاری شریعتی، جواب نداد!

در حقیقت شریعتی به دنبال ساز و کاری برای ابطال انتخابات بهبهان بود تا ذهن مردم و حامیان اندکش از شکست فاجعه بار در انتخابات مجلس را به سوی دیگری هدایت کند

بهبهانما- شورای نگهبان صحت انتخابات حوزه بهبهان را دقیقا یک روز یعد از نطق شریعتی در مجلس، تایید کرد.

حامیان نماینده بهبهان ، نطق شریعتی را یک افشاگری بی سابق می دانستند و در محافل حقیقی و مجازی، فکر ابطال انتخابات بهبهان را در سر می پروراندند، اما حالا باید جواب گوی ادعا کذب مطرح شده باشند.

بدون شک تایید صحت انتخابات آنهم دقیقا یک روز پس از جو سازی و شانتاژ نماینده، نشان از سلامت اجرای انتخابات از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان و بعلاوه خط بطلانی بر ادعاهای کذب مطرح شده بویژه از سوی شریعتی است.

در حقیقت شریعتی به دنبال ساز و کاری برای ابطال انتخابات بهبهان بود تا ذهن مردم و حامیان اندکش از شکست فاجعه بار در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به سمت و سوی دیگری هدایت کند و با ابطال انتخابات عملکرد مدیران اجرایی و نظارتی شهرستان را ضعیف جلوه دهد و به چالش بکشاند.

تایید صحت انتخابات آنهم دقیقا یک روز پس از جو سازی و شانتاژ نماینده، نشان از سلامت اجرای انتخابات از سوی هیات های اجرایی و نظارت شهرستان و بعلاوه خط بطلانی بر ادعاهای کذب مطرح شده بویژه از سوی شریعتی است.

بواقع رکورد هشتمی شریعتی در انتخابات یک رکورد بی سابقه بود که در طول تاریخ کشور کم نظیر است، بنظر می رسد همین موضوع و عدم تمایل مردم به شریعتی منجر به اتخاذ تصمیمات نادرست و بی ثبات توسط وی شده است.

در انتخابات امسال تخلفاتی بوده ولی همانطور که بارها از سوی شورای نگهبان اعلام شده تخلفاتی می تواند موجب ابطال جزیی یا کلی انتخابات شود که مستند و مستدل باشد، نه ساختگی و … .