رئس ستاد انتخاباتی پزشکیان در خوزستان

وقتی بحث انتقاد از مسئولین می‌شود دیگر شکایت معنایی ندارد

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران باید جایگاه و شان خود را در جامعه پیدا کنند، گفت: لازمه این کار تامین آزادی عمل و امنیت خبرنگاران است.

به گزارش بهبهان‌ما، مسعود صفایی مقدم رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان خوزستان پنجشنبه شب (۱۸ مرداد) در آئین گرامیداشت روز خبرنگار در گیت بوستان اهواز که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد با تبریک و گرامیداشت روز خبرنگار، بیان کرد: وقتی بحث انتقاد از مسئولین می‌شود دیگر شکایت معنایی ندارد و باید از آن استقبال کرد اما توهین و تمسخر به مسئولین حتی مسئولین ضعیف پذیرفته و شایسته نیست.

وی با بیان اینکه در حمایت از خبرنگاران آقای رئیس جمهور دستور داده است که تمامی شکایت‌های حقوقی دستگاه‌های دولتی از خبرنگاران پس گرفته می‌شود، تصریح کرد: خبرنگاران مردمی‌ترین صنف هستتد و رشد جامعه در حد زیادی منوط به کار خبرنگاران است.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان با اشاره به ضرورت آموزش خبرنگاران، اضافه کرد: دغدغه‌ها به تنهایی نمی‌توانند مشکلات را برطرف کنند و باید آنها را به مسائل قابل حل تبدیل کرد.

صفایی‌مقدم با اشاره به مشارکت پایین مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در دور اول انتخابات در خوزستان ۲۹ درصد مشارکت داشتند و در دور دوم نیز که همه اصولگران و اصلاح‌طلبان به میدان آمدند مشارکت به ۴۰ درصد رسید.

وی افزود: در مجموع ۵۰ درصد مردم در انتخابات مشارکت نکردند که نشان از شکاف جدی است و اگر این شکاف را پر نکنیم و به مردم توجه نداشته باشیم با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه این توجه حاصل شده همه مسئولین متوجه این شکاف شدند و این احساس به وجود آمده که با همگرایی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

صفایی‌مقدم گفت: در این دوره جدید خبرنگاران باید جایگاه خود را بازتعریف کنند و به دلیل اشرافی که به مسائل دارند با نگاه مردم محوری به مسئولین کمک کنند که مشکلات حل شود.

 

وی با تاکید بر آزادی عمل و امنیت خبرنگاران، افزود: خبرنگاران باید به تاریکی‌ها نور بتابانند و همه چیز را آشکار و شفاف و در معرض دید مردم بگذارند و در این صورت است که ما می‌توانیم اعتماد آنها را جلب کنیم.

کد خبر : 12412