مدیر آموزش و پرورش بهبهان بازنشسته شد.// انتصاب مدیر جدید آموزش و پرورش بهبهان

با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش بهبهان منصوب شد.

انتصاب

به گزارش بهبهان ما رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان بعد از ۶ سال مسئولیت این اداره را واگذار کرد و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

عبدی پور با صدور پیامی در فضای مجازی نوشت: اکنون که بعد از ۳۵ سال خدمت در نهاد مقدس آموزش و پرورش به افتخار بازنشستگی نائل آمده ام و امانت مسئولیت در مدیریت آموزش و پرورش به عزیز دیگری واگذار گردیده بر خود لازم می‌دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی از بزرگ منشی و حمایت‌های بی‌دریغ مردم شریف بهبهان، کلیه اعضای ارزشمند شورای آموزش و پرورش شهرستان، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان، بازنشستگان فهیم، معتمدین ارزشمند شهر و روستا، مدیران، معاونین و معلمین گرانقدر مدارس، نیروهای عزیز خدماتی، مدیران گرامی سابق آموزش و پرورش شهرستان، شورای معاونین محترم اداره، کارشناسان ارزشمند اداری و خیرین بزرگوار، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

دهبان پور - مدیر جدید آموزش و پرورش بهبهان

دهبان پور

همواره از درگاه با عظمت الهی توفیق خدمت صادقانه به ذینفعان اصلی آموزش و پرورش(معلمان گرانقدر، دانش آموزان عزیز، ، اولیاء محترم) را خواستار بوده ام و با عنایت خداوند منان و با تلاش های بی دریغ و شبانه روزی تمامی همکاران محترم و دلسوز در طول ۶ سال حضورم در سنگر مقدس آموزش و پرورش بهبهان، در بسیاری از شاخص های آموزشی، پرورشی و … شاهد توفیقات ارزنده ای بوده ایم که برخی در طول تاریخ آموزش و پرورش شهرستان بی نظیر هستند. در پایان برای مدیر جدید آموزش و پرورش بهبهان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

بر اساس این گزارش «سید رسول دهبان پور» با حکم مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش بهبهان منصوب شد. مراسم تکریم و معارفه صبح امروز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بهبهان برگزار شد.

سید رسول دهبان پور دبیر آموزش و پرورش بهبهان و از اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان است.

بیشتر بخوانید:
لزوم شفاف سازی واگذاری فضاهای آموزشی بهبهان