انتصاب معاون آموزش دانشکده پزشکی بهبهان+عکس

به گزارش بهبهانما، به نقل از روابط عمومی دانشکده پزشکی بهبهان، در جلسه ای با حضور دکتر زارع زاده سرپرست دانشکده علوم پزشکی و مسئولین واحدهای ستادی دانشکده ، دکتر محسن فرزدقی به عنوان سرپرست  جدید معاونت آموزش ، تحقیقات و دانشجویی_فرهنگی دانشکده علوم پزشکی بهبهان منصوب شد.دکتر محسن فرزدقی در این جلسه و پس از تلاوت فرازی چند از کلام الله مجید ، دکتر زارع زاده  در سخنانی ضمن تشکر از زحمات سرپرست پیشین  معاونت آموزش ، تحقیقات و دانشجویی_فرهنگی دانشکده با اشاره به وجود مسائل و مشکلات پیش رو این معاونت  بر لزوم  اتخاذ تدابیر لازم و دوراندیشی ،تاکید نمود  در ادامه به نکاتی بدین شرح  ایراد کرد:

– نهادینه کردن بحث آموزش و پژوهش از ضروریات است و باید بر اساس چارچوب و سیاستهای وزارتی  از تمام ظرفیت ها  در پیشبرد اهداف مد نظر استفاده نمود.

– بررسی  موشکافانه وضعیت موجود  در جهت ارتقاء وضعیت  فعلی و   پویایی لازم  در تعامل مناسب با وزارتخانه باید در اولویت کارها قرار گیرد و  برنامه ریزیهای لازم را در این زمینه به عمل آید.

– با توجه به حوزه کاری گسترده در این معاونت  و مباحثی از جمله :  اعتبارات ، پذیرش در حوزه دانشجویی  و …. انتظار داریم با  نگرش و دید کلی و عمیق  ، ساختارها لازم را ایجاد و برنامه ریزیهای مناسب را انجام داد . علی الخصوص در حوزه آموزش که طراحی ایدئولوژیک یک سیستم است .

– انتظار می رود با اعتقاد به بحث مشارکت جمعی و با تعامل مناسب با همکاران حوزه کاری،  کارها را به نحو شایسته ی پیش ببرید.

– اهمیت آموزش  ، ترسیم چشم انداز آینده ، تدوین برنامه عملیاتی با بررسی نقاط ضعف و قوت ، نیاز سنجی و بهره گیری از تجارب گذشته ، مطالبات دانشجویی ، جذب امکانات ، مشارکت و تعامل با دیگر سازمانها ، استفاده از ظرفیت های منطقه ای از دیگر محوره های صحبت های دکتر زارع زاده بود. در پایان دکتر زارع زاده برای دکتر فرزدقی در سمت جدید خود آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر فرزدقی در سخنانی با تشکر از دکتر زارع زاده بابت حسن اعتماد ، ابراز امیدواری کرد که بتواند با تعامل و همفکری همکاران در راه پیشبرد اهداف آموزش و پژوهش گامهای ارزنده ای بردارند.

کد خبر : 3975