یک غیر بومی مسئول جذب نیرو در پالایشگاه گاز بیدبلند دو شد/ توضیحات فرماندار

بهبهان ما- اخیرا فردی غیر بومی از شهرستان هم جوار به عنوان مسئول جذب نیرو در پالایشگاه گاز بیدبلند منصوب شده است.
نماینده شهرستانِ هم جوار نیز چندی پیش از پیگیری خود برای موافقت مقامات وزارت نفت با سهمیه جذب نیروی غیر بومی در پالایشگاه گاز بیدبلند دو خبر داده بود.
حالا باید ببینیم حاصل جمع این دو موضوع چه می شود.
متاسفانه نماینده محترم شهرستان همجوار، موکلان خود را در استخدامی های بهبهان سهیم می داند، ولی حق آبه کشاورزان بهبهانی را نادیده می گیرد.

پ.ن:
ابراهیم حسینی، مدیر وقت اداره جهاد کشاورزی بهبهان تجمع جمعی از کشاورزان در بدو ورود وزیر بهداشت به این شهرستان را ناشی از بی‌تدبیری وزارت نیرو دانست و گفت: بیش از دو ماه است که استان کهگیلویه و بویراحمد آب را از سد کوثر بسته و به تبع آن، محصولات کشاورزان بهبهان نابود شده است و تجمع امروز کشاورزان تنها ابراز گلایه آن‌ها نسبت به عدم رهاسازی آب از سد کوثر و مشکلات کم‌آبی و به تبع نابودی محصولاتشان بود.(منبع تابناک 4 دی ماه 95)

 

واکنش فرماندار بهبهان به این خبر

فرماندار بهبهان در گفتگو با بهبهانما ضمن تایید انتصاب فردی غیر بومی به عنوان مسئول جذب نیرو در پالایشگاه گاز بیدبلند گفت: به محض دریافت خبر انتصاب این فرد، موضوع را به استاندار محترم اطلاع دادیم و همچنین اعتراض خود نسبت به این موضوع را به مهندس نژاد سلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اعلام کردیم.
مظفری گفت: اعتقاد داریم یک فرد بومی باید سمت جذب نیروی انسانی در پالایشگاه گاز بیدبلند دو را به عهده داشته باشد تا از جوانان بومی بهبهان دفاع نماید.

کد خبر : 11353