گلایه هنرمندان صنایع دستی بهبهان از واگذاری خانه محسنی به بخش خصوصی

بهبهان ما- در پی واگذاری خانه محسنی ها به بخش خصوصی جمعی از هنرمندان صنایع دستی بهبهان نسبت به این واگذاری اظهار گلایه کردند.

هنوز یکسالی از راه اندازی خانه هنرمندان صنایع دستی بهبهان در عمارت تاریخی محسنی که به باور همگان روحی تازه در کالبد نیمه جان صنایع دستی این دیار بوده نگذشته.است و هنرمندان و صنعتگران خستگی از تن به در نکرده اند تا شاهد به ثمر نشستن تلاش های خود باشند که برگ تصمیمات ورق میخورد و این مرکز که با تلاشهای فراوان به عنوان مرکز هنری و فرهنگی شناخته شده در اقدامی ناعادلانه و غیرمنصفانه توسط صندوق احیا به بخش خصوصی واگذار میشود تا نقطه پایانی باشد بر تلاشهای بی شایبه جمعی از هنرمندانی که با دست.خالی و امکانات اندک صنایع دستی بهبهان را به جایگاهی رسانده اند که به باور همگان و بی اغراق در نوع خود خیلی کم از صنایع دستی شهرهای بزرگ با امکانات و پشتیبانی های فراوان نداشته است .

حال سوال اینجاست که صندوق احیا و علی الخصوص سرمایه گذار محترم که خود را از بدنه فرهنگی این شهر میدانند در این وانفسای بحران اقتصادی و تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولیدات ملی به دنبال احیای چه چیزی در این خانه احیا شده و رونق گرفته از تلاشهای جمعی عده ایی از جوانان و هنرمندان شهرمان هستند ؟!

و آیا بهتر آن نبود که انرژی خود را صرف آباد کردن و احیای جای دیگری میکردند که بی شک جای تقدیر و تشکر فراوان داشت و نه گله گذاری !

گله دیگر از مسیولین میراث فرهنگی و مدیر کل محترم میراث میباشد که خود شخصا برای افتتاح این مرکز تشریف فرما شدند و شور و اشتیاق دوستان را دیدند و بر تلاشهای مضاعفشان تاکید ورزیدند!

و اینک انتظار حمایت همه جانبه از طرف ایشان انتظار نابجایی نخواهد بود …