بازار گرمی کاندیدای شکست خورده برای استاندار شدن در خوزستان

با عزل مقتدایی، از استانداری خوزستان بحث گزینه های جایگزین وی بسیار در فضای رسانه ای پر رنگ تر دنبال می شود.

اخیرا برخی سایت ها و پایگاه های خبری با ردیف کردن اسامی مختلف، برای تصدی استانداری خوزستان سعی دارند در لابلای گزینه های اصلی برخی افرادی که لیاقت لازم را ندارند را نیز همچنان در فضای رسانه ای استان مطرح کنند.

متاسفانه نماینده های شکست خورده انتخابات در حوزه خوزستان که حتی در حوزه انتخابیه خود هم حد نصاب قابل قبولی از رای را کسب نکرده اند و به عبارتی مقبولیت لازم را ندارند، توسط برخی سایت های خبری عنوان گزینه استانداری مطرح می شوند.

در جدیدترین گزینه سازی صورت گرفته ، سید شریف حسینی نماینده فعلی اهواز در مجلس نهم به عنوان گزینه استانداری خوزستان معرفی شده و عجیب تر آنکه محمد باقر شریعتی هم توسط یک پایگاه خبری به عنوان گزینه استانداری خوزستان مطرح شده است.

این پایگاه خبری در حالی شریعتی را به عنوان گزینه استانداری خوزستان معرفی می کنند که وی در انتخابات مجلس دهم و در حوزه انتخابیه خود یعنی بهبهان حدود 4000 رای کسب کرد و از بین 15 کاندیدا در رده هشتم قرار گرفت.

البته دولت تدبیر و امید نشان داده در انجام کارهای عجیب و غریب در خوزستان توانمند است! پس اگر محمدباقر شریعتی بر مسند استانداری خوزستان تکیه زد جای تعجب ندارد.