گزارشی از نشست اصولگرایان کهگیلویه

به گزارش بهبهانما، به نقل از راک نیوز نشست اصولگرایان معتدل شهرستان کهگیلویه با محوریت آقایان (موحد،مژدهی پور،کریمیان،هاشمی،تقوی وفیاض بخش ) که به (۵+۱)معروف است شب گذشته در شهردهدشت برگزار گردید.

در ادامه نشست های مکرر این ائتلاف که از سال گذشته در شهرهای مختلف برگزار گردیده بود شب گذشته نشستی با حضور هرشش نفر در دهدشت برگزار گردید.

یک منبع آگاه به راک نیوز گفت : مطالبی هم چون بررسی کاندیداتوری دکتر مژدهی پور و حمایت اعضا از ایشان در حوزه انتخابیه بهبهان ویا چگونگی ماندن ایشان در کهگیلویه  از موضوعات این نشست بود.

هم چنین حضور هر سه کاندید تا اعلام تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان از دیگر محورهای این نشست بود که درمنزل یکی از اعضای ائتلاف برگزار گردید.

اگرچه تاکنون خروجی نشست های گذشته این ائتلاف به گفته سخنگوی آن بر وفاق و وحدت و همدلی طی شده است اما،شنیده های راک نیوز حاکیست در بیرون از جلسه ائتلاف ،نشست دیگری باحضور ۲۸ نفر از لیدرهای نزدیک به یکی از این ۳نفر(مژدهی،هاشمی،تقوی) برگزار گردید که  براساس رای گیری صورت گرفته به گفته خودشان ۱۹ نفر به کاندیداتوری یکی از ۳نفر رای دادند.

این منبع آگاه به راک نیوز گفت : آقایان نتیجه نشست خود را صبح امروز به اطلاع محمد موحد وحاج آقا میراحمدتقوی رساندند که حجت الاسلام موحد ضمن بی اطلاعی از برگزاری چنین نشستی با اصل نشست ونتیجه آن مخالفت نمود و تقوی به گونه ای دیگر با تصمیم گرفته شده مخالفت  ضمنی نمود.

دقایقی پیش دکتر علی مژدهی پور درگفتگو با خبرنگار راک نیوز درواکنش به نشست بیرونی شب گذشته گفت:این نوع تصمیم گیری واظهارنظر محترم و قصد جسارات به برگزارکنندگان را نداریم اما مطمئن باشید این نشست تاثیری برتصمیم گیری های ما ندارد.

معاون سابق وزیر دادگستری در ادامه افزود: این نشست ها نه تنها به وحدت کمک نمی کنند بلکه حتی ممکن است موجب انشقاق،تفرق وتشدد در این جبهه گردد.

کاندید دور هفتم انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه کهگیلویه و بهمئی یادآور شد:این دوستان اگر یک مجموعه ای را قبول دارند باید اجازه بدهند تا این مجموعه با یک محوریت برای شرکت در انتخابات به یک تصمیم واحدبرسند.

رئیس سابق تعزیرات حکومتی کل کشور در پایان یادآور شد: باید به این نکته توجه کنیم که امروزه مردم ما قیم نیاز ندارند و جامعه به سطحی از بلوغ فکری رسیده است که گاها حتی میتوان دید که دریک خانواده ۵ نفره با ۵تفکر وسلیقه متفاوت روبروهستیم.

گفتنی است درحوزه انتخابیه چهارشهرستان کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده اگرچه تاکنون تنور انتخابات در آن داغ نشده اما درصورت وحدت در دوجبهه اصلاح طلب  میتوان سه ضلعی بزرگواری،اصولگرایان معتدل واصلاح طلبان را با چالش های زیادی در این عرصه متصورنمود.