کشف 11 ميليارد ریال انواع پوشاک خارجي قاچاق در بهبهان

ماموران با مستقر شدن در محور مواصلاتي “ديلم به اميديه” يک دستگاه تريلر کشنده و يک دستگاه کاميون را شناسايي و متوقف کردند.

بهبهان ما – معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان از کشف محموله پوشاک خارجي قاچاق به ارزش 11 ميليارد ريال در شهرستان بهبهان خبر داد.


سرهنگ پاسدار”سیدنورالدین موسویان” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق و برخورد قاطع با مخلان نظام اقتصادي کشور و همچنين حمايت از توليد داخلي، ماموران پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی با انجام اقدامات پليسي از انتقال محموله پوشاک قاچاق، به مقصد “تهران” مطلع شدند، که بلافاصله اقدام به کنترل محور هاي مواصلاتي اين شهرستان کردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: ماموران با مستقر شدن در محور مواصلاتي “ديلم به اميديه” يک دستگاه تريلر کشنده و يک دستگاه کاميون را شناسايي و متوقف کردند.

ارزش کالاهای قاچاق حدود 11 میلیارد ریال است

فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان افزود: ماموران در بازرسي از کاميون ها تعداد 26 هزار و 256 ثوب انواع پوشاک قاچاق خارجي به ارزش 11 ميليارد ريال کشف کردند.

سرهنگ پاسدار موسویان در خاتمه با اشاره به اينکه در اين زمينه دو قاچاقچي دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا باعث ضربه زدن به اقتصاد ملي و از کار افتادن صنايع داخلي کشور مي شود و پليس با عزمي راسخ و بدون کوچکترين اغماضي با قاچاقچيان برخورد قاطع خواهد کرد و از شهروندان خواست هرگونه فعاليت مشکوک را از طريق سامانه فوريت هاي 110 به پليس اطلاع دهند.