سخنان عجیب نماینده کهگیلویه خطاب به مسئولین بهبهانی:

چرا می گوئید لرها در پتروشیمی بیدبلند کار نکنند؟!

نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به نماینده و مسئولان بهبهان گفت: محاصره اقتصادی درست نیست و گرنه ما هم می توانیم کارهایی انجام بدهیم.

بیدبلند دو

به گزارش صبح خرد از کهگیلویه، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری دهدشت اظهار داشت: مطالبات مردم را از مدیران شهرستان پیگیری و خواستار پاسخگویی آنان هستم.

هاشمی پور با اشاره به  طرح پتروشیمی بیدبلند ۲ و حصارکشی بعضی از مدیران بهبهانی در جلوگیری از فرزندان کهگیلویه بزرگ بویژه جوانان بهمئی در بحث اشتغال گفت: با رایزنی با مدیرعامل و مدیران بهبهانی و نماینده بهبهان در مجلس تذکرات لازم داده شد و به صراحت گفتم به نفع نظام نیست و ازاین تعصبات غلط دست بردارید.

وی با اظهار ناراحتی از این برخوردها گفت: این همه جوان تحصیلکرده بهمئی و در چند کیلومتری پتروشیمی زندگی می کنند آن وقت در بهبهان جلسه گرفتند و گفتند هیچ لری در آن کار نکنند، چرا می گوئید بچه های لر کهگیلویه و بهمئی در آن جا کار نکنند؟

عدل هاشمی پور

نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به نماینده و مسئولان بهبهان گفت: محاصره اقتصادی درست نیست و گرنه ما هم می توانیم کارهایی انجام بدهیم.

هاشمی‌پور با بیان اینکه اجرای کارها  با روح اداری پیش نمی‌رود افزود: روحیه انقلابی در کار مهم است و نباید بعضی جاها خود را بند قانون‌های پوسیده‌ای که نیازمند بازنگری هم دارند کرد.

آقای عدل هاشمی پور عضو محترم کمیسیون انرژی مجلس در خصوص اینکه دقیقا کدام پتروشیمی در بهبهان قرار است افتتاح شود ، اظهار نظری نکرده است.

بزودی جوابیه مبسوطی از سوی تحریریه بهبهانما به تهدیدات جناب نماینده کهگیلویه منتشر می شود.


نظر خوانندگان

    متاسفم برای ادبیات ابتدا به ساکن اقای هاشمی ؟سطح فکر نشان داده شد ؟؟؟؟؟؟ خدا به فریاد تصمیم گیری در مورد مسائل محرمانه کشور

    بنده متولد کهگیلویه هستم و از طرفداران آقای هاشمی پور ولی بیش از 23 که ساکن بهبهان هستم،اگه نمیدونید بگم که بدونید بهبهان پر از جوان تحصیل کرده بیکار هست،اگه قرار کسی استخدام بشه این جوانان ساکن بهبهان هستند نه شهرهای اطراف

    دامن زدن وجبهه گیری دراین گونه مسایل بیشتر جنبه احساسی داره نه عقلانی ومنطقی

    چه جوابیه ای می خواهید بدهید ما باید کشوری یا حد اقل منطقه ای فکر کنیم مگر می شود گفت چون آب مارون وخیرابادچون از کهگیلویه است پس باید ….قسمت اعظم بهبهان بهمئی وطیبی وبویر احمد هستند

    حاج عدول عزیز
    از تو بعید است.آبروی ما رو به عنوان یک سردار بردی ما گفتیم یه کارخانه ای و. . می آری دهدشت بزنی ما بهبهانی ها رو راه ندیم .رفتی به جای پتروشیمی گچساران گفتی پتروشیمی بید بلند بابا اونجا پالایشگاه گاز است.
    از بهبهان چیزی در نمیاد اونا که زمینشان رو دادند تا اونجا ساخته بشه دو سال پیش کشته دادند برای استخدام کارگری در اونجا
    شهرویی و آب امیری و کل تشون و زیدان و دودانگه و کل حومه بهبهون همه لر هستند همشون رو من میشناسم متخصص و فارغ‌التحصیل هاشون در به در دنبال کارند
    یه فکری برا خودمون کن
    بهبهون ول کن داخل استان خودمون کار راه بندازین
    حامی سردار بزرگ

    جوان بیکار شهرستان بهبهان  ::  جمعه 11 تیر 1395 ساعت 14:10

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار سران سه قوه، مسئولان و کارگزاران نظام، مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، افزایش توانمندی‌های اساسی را موجب مصونیت و اقتدار ملت و کشور خواندند و افزودند: برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی در حل دو مشکل اساسی رکود و بیکاری، شتاب حرکت برای تحقق اقتصاد مقاومتی را افزون‌تر خواهد کرد

    پس چگونه است که در شهرستانی که اینهمه از طوایف مختلف جوانان بیکار بومی وجود دارد . افراد غیر بومی تا به کی به بهبهان بیایند . آیا ما جوانان بهبهان تا کی باید تحمل کنیم و هیچ نگوییم اگر این سردار به خدا و ولله و الله گفتن خود کمی اعتقاد دارد باید در فکر جوانان بیکار خود در استان خود باشد. و اگر ندارد…… جمله ندارم بگویم… .

    راهش این هست که نفت و گاز بهبهان از امیدیه و گچساران جدا بشه تا جوونهای شهر خودمون برن سر کار

    به نظر میرسد علیرغم اینکه بنده به هاشمی اعتقاد دارم و لرم ولی این صحبت ها نشان از بی سوادهم است مثل قبلی که گفت ما لرها چوب بدست و چماق داریم که همه ما لر زبانان را در کشور مورد مسخره قرار داد اخه برو دنبال راه اندازی یک صنعت در دهدشت و لیکک و جاهای دیگه با این حرف زدن کار برای مردمت درست نمیشه؟ و مردم دو شهر را به جان هم ننداز که بی فایده است و حداقل ابروی ما لرها را نبر چون ما خداوکیلی با مردم شهر بهبهان ارام زندگی می کنیم تازه گفتی ما هم محاصره اقتصادی می کنیم برادر اینم شد فتوا مگه اسرائیل و فلسطین است تا دیر نشده از مردم بهبهان و لرهای محترم حومه اش عذر خواهی کن که قلم بدستان و متفکران بهبهانی مثل موحد همین یک دوره ات تمام میشه و بس و جون من جز حوزه بهبهانم اقای کشت زر هم باید منطق پاسخگو بشه چون گفت به نماینده بهبهان هم در مجلس تذکر دادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    جناب آقای عدل هاشمی
    پتروشیمی بنام پتروشیمی بیدبلند در هیچ جای ایران وجود ندارد .

    میان پالایشگاه و پتروشیمی تفاوت بسیار زیادی وجود دارد .
    موفق و پیروز باشید

    حسنی از بهبهان  ::  یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 06:50

    سلام.چنانچه اطلاع دارم پول پالایشگاه بهبهان و پتروشیمی گچساران، تصویب شده است اما پتروشیمی دهدشت را مطلع نیستم. اما بهتر است جناب نماینده، بفکر تامین پول پتروشیمی دهدشت باشند تا جوانان مظلوم این دیار نیز اینقدر در غربت کار نکنند. آقای نماینده خداییش اگر بودجه پتروشیمی دهدشت جور نشده، چرا دعوای قومیتی درست می کنید، مردم منطقه دهدشت، بهبهان، گچساران، هندیجان، رامهرمز، بهمیی و دیلم و گناوه به اندازه کافی رنج دیده و محروم هستند، شما لطفا نمک به زخم نپاش و در صورت امکان، 2 واحد صنعتی در شهر خود راه اندازی کن، تا ابد در اذهان قهرمان خواهی ماند.

    اگر تولید اشتغالی باشه ، عدل و انصاف میگه که باید جوانان آن شهرستان مشغول به کاربشند و پتانسیل های نهفته خویش را برای پیشرفت کشورو نظام ،آزاد نمایند!!!

طراحی :: حامد موثق پور