پاسخ شریعتی به تغییر در کادر مدیریتی خوزستان

استاندار خوزستان: نمی توان بدون ارزیابی دقیق نسبت به تغییرات مدیریتی اقدام کرد

بهبهانما- شریعتی استاندار جدید خوزستان در حاشیه آئین احترام و تجلیل از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم در آرامستان بهشت آباد اهواز گفت:  به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بقای آن بدون جان فشانی شهدا و جوانان این مرز و بوم امکان نداشت.  تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با آرمان های شهدا تجدید عهد نماییم و تلنگری به خود بزنیم که اگر اینجا هستیم و مسئولیتی داریم بخاطر خون شهیدان است . تجدید عهد با شهدا نباید نمادین باشد بلکه باید فکر و اندیشه شهیدان ، چراغ راه مان باشد.
به گزارش شوشان ، غلامرضا شریعتی ضمن بر شمردن اولویت های کاری خود گفت : وفاق و همدلی میان همه اقشار جامعه ، اقوام ، گروه ها و جناح ها لازمه توسعه و پیشرفت استان است. برای توسعه استان باید همه دست به دست هم بدهیم تا مشکلات استان را از میان برداریم.
استاندار خوزستان در پاسخ به سوالی در رابطه با تغییرات مدیریتی نیز گفت: هنوز شناخت دقیقی از نیروها و مدیران موجود ندارم و نمی توان بدون ارزیابی دقیق نسبت به تغییرات مدیریتی اقدام کرد.
وی افزود: خوزستان یکی از استراتژیک ترین استان های کشور از منظر تولید ناخالص است و ظرفیت ها و پتانسیل های عظیمی در بخش های مختلف از جمله نفت ، پتروشیمی ، کشاورزی و … دارد. زیبنده نیست با وجود این همه ظرفیت ، نرخ بیکاری استان بالا باشد.