توهین بی سابقه سایت های محلی کهگیلویه علیه نماینده بهبهان

واکنش دوباره نماینده کهگیلویه به استخدام پالایشگاه بیدبلند دو بهبهان

بنده با مهندس کشت زر تماس گرفتم و گفتم: اگر قرار باشد مرز بندی و خط کشی انجام شود باید در همه جا این کار صورت بگیرد که مهندس کشت زر با تکذیب صحبت های منسوب به خود گفت: بنده فقط گفتم در حضور وزیر ان صحبت ها را گفتم ومنظور خاصی نداشتم ودر واقع شهرستان های خیلی دورتر مد نظر بود.

بهبهانما- هاشمی پور در مصاحبه با یک پایگاه محلی به سخنان مهندس کشت زر واکنش دوباره نشان داده است. این پایگاه محلی نیز در اقدامی غیر حرفه ای سخنان مهندس کشت زر را ناپخته خوانده است.

به گزارش”صبح خرد” ، سردار هاشمی همچنین به صحبت های اخیر مهندس کشت زر در مورد استخدام در پالایشگاه بید بلند و حساسیت های ایجاد شده در این زمینه  واکنش نشان داده و گفت: بنده با مهندس کشت زر تماس گرفتم و گفتم:اگر قرار باشد مرز بندی و خط کشی انجام شود باید در همه جا این کار صورت بگیرد که مهندس کشت زر با تکذیب صحبت های منسوب به خود گفت: بنده فقط گفتم در حضور وزیر ان صحبت ها را گفتم ومنظور خاصی نداشتم ودر واقع  شهرستان های خیلی دورتر مد نظر بود.

گفتنی است حبیب الله کشت زر نماینده شهرستان های بهبهان و آغاجاری اخیرا در صحبت های کاملا تفرقه آمیز و ناپخته نبست به استخدام برخی جوانان شهرستان های اطراف بهبهان واکنش نشان داده که به اعتقاد خیلی ها منظور وی شهرستان کهگیلویه بزرگ بوده هرچند وی سریعا تکذیب کرده ولی به مهندس کشت زر نماینده شهرستان های بهبهان و آغاجاری توصیه میکنیم با انتخاب مشاوران قوی از این پس بیشتر مواظب صحبت های خود به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی باشند.(منبع : سایت محلی صبح خرد)

بهبهانما- عدل هاشمی پور چندی پیش در سخنانی عجیب و غریب گفته بود چرا می گوئید لرها در پتروشیمی بیدبلند کار نکنند؟!

اظهاراتی مسبوق به سابقه

این سخنان در حالی از سوی نماینده مردم فهیم کهگیلویه که اتفاقا عضو کمیسیون انرژی مجلس هم می باشد، بیان شده که چیزی به عنوان پتروشیمی بیدبلند دو در بهبهان وجود خارجی ندارد.

البته اظهارات نماینده مردم شریف کهگیلویه پیش از این نیز مسبوق به سابقه بوده وی در سال 92 در جمع دانشجویان گفته بود: این سیاست برای شما، بزارین ما ۴ تا کار برای مردم انجام دهیم؛ یه عده دنبال تخریب و یک عده دنبال شب نامه، والله بالله نیستیم. تو این جمع هم میگم؛ اگر شما یه روز دیدید اسم من ( برای نامزدی مجلس) اومد؛ بگید تف بر این آدم؛ این آدم ملعونه؛ آقا کسی که قسم جلاله میخوره، بعد دوباره بخواد… این که خیلی بده این دیگه به درد هیچی نمیخوره؛ این دیگه مسلمان نیست، آقا نیستم.

عدل-هاشم

مهندس کشت زر در مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی در حضور خبرنگاران، مسئولین و مردم به سخنان عدل هاشمی واکنش قاطعی نشان داده و تاکید کرده بود با وجود نیروی جوان و بیکار بومی نمی پذیرم، از استانهای همجوار در بهبهان شاغل شوند.