هیچ اردوی مختلطی در دانشگاه بهبهان برگزار نشده است/مسببان ایجاد حاشیه برای دانشگاه بهبهان در آستانه انتخابات

پایگاه خبری بهبهانما همواره سعی کرده است در حد بضاعت، منفعت مردم شهرستان بهبهان را صیانت کند و تا آنجا که امکان دارد از حق اشتغال جوانان شایسته، نخبه و بااستعداد بهبهانی دفاع نماید. تقریبا همه مردم شریف بهبهان از اتفاقات دو سال اخیر دانشگاه خاتم الانبیا مطلع هستند، استخدام های صورت گرفته، جذب هیئت علمی و … همواره موضوعات مورد انتقاد مخالفین مدیریت سابق دانشگاه بوده است.

رهبری معظم انقلاب اسلامی در اکثر دبدارهایشان با دانشگاهیان بر دور بودن دانشگاه از حاشیه های سیاسی تاکید داشته اند، ولی ظاهرا عده ای نمی خواهند دانشگاه نوپای بهبهان به سمت پیشرفت و تعالی علمی حرکت کند.

این پایگاه خبری حسب وظیفه رسانه ای و پیرو منویات مقام معظم رهبری و در صورت تداوم ایجاد حاشیه سیاسی برای دانشگاه های شهرستان و تحریک دانشجویان آن هم در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و به جهت تنویر افکار عمومی در خصوص یکی از معاونین سابق دانشگاه و نقش فعلی ایشان در ایجاد درگیری، تنش و حاشیه سیاسی در محیط دانشگاه گزارش مبسوطی را منتشر خواهد کرد.


شهریور ماه سال جاری با حکم وزیر محترم علوم تحقیقات و فنآوری سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان منصوب شد تا دکتر توکلی بعد از سه سال و نیم از مدیریت دانشگاه کنار گذاشته شود.
اثبات اینکه ریاست فعلی دانشگاه گزینه مطلوب برخی افراد بویژه نماینده شهرستان و مدیران سابق دانشگاه نبود، کار ساده ای است چرا که تا روزهای آخر مدیریت توکلی برخی تلاش کردند تا دکتر سید نژاد به هر نحوی رئیس دانشگاه نشود. اما دست بر قضا ، تدبیر و تقدیر چیز دیگری شد.

درست از زمان انتصاب دکتر سیدنژاد تاکنون تنش ها و درگیری های سازمان یافته ای توسط برخی مدیران قبلی صورت گرفته  که عمدتا با هدف اخلال در نظم دانشگاه است.
دکتر سیدنژاد از زمان تصدی سرپرستی دانشگاه تاکنون فقط یک معاون دانشگاه را منصوب کرده  که آنهم بدلیل استعفای معاون سابق بوده است. علاوه بر این ظاهرا ایشان با دید مثبت قصد ایجاد تغییرات گسترده در بدنه دانشگاه را ندارند. اما متاسفانه عده ای از افراد قصد دارند از اعتماد ایشان سو استفاده کنند و با ایجاد تنش های زیاد در محیط دانشگاه فضا را ملتهب کنند.
اخیرا خبری با عنوان برگزاری اردوی مختلط در دانشگاه بهبهان و در فضای مجازی و رسانه ها منعکس گردید که تنظیم و انتشار آن پس از سخنان مهم رهبر فرزانه انقلاب در حقیقت با هدف خاصی صورت گرفته است.  پیگیری های خبرنگار بهبهانما تایید می کند این اقدام صرفا بازی رسانه ای برخی بوده  و از اساس کذب است.  در راستای تنویر افکار عمومی اصل ماجرا را از یکی از مسئولین دانشگاه پیگیری کرده ایم.

image487933

یکی از مسئولین دانشگاه که خواست نامش فاش نشود گفت : پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات موکد وزیر محترم علوم و رئیس محترم دانشگاه مبنی بر عدم برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی ، تا کنون هیچ اردوی مختلطی از سوی این دانشگاه برگزار نشده است. وی ادامه داد چند روز پیش در رسانه های مجازی و سایت های اینترنتی خبری با عنوان برگزاری اردوی مختلط در این دانشگاه منتشر شد که بشدت تکذیب می شود.
وی افزود : اردویی که همه ساله و در اوایل سال جدید برگزار می شود اردوی بهبهان شناسی است که از برنامه های ویژه دانشگاه برای دانشجویان جدید الورد است.  این اردو  از طرف کانون ایران شناسی دانشگاه آن هم بصورت جداگانه و در یکی از مکان های تاریخی شهرستان برگزار شده است.
وی گفت: عکسی که تحت عنوان اردوی مختلط در رسانه ها منتشر شده است در واقع همان اردوی بهبهان شناسی دانشگاه است که صرفا برای خانم ها برگزار شده است و فقط 4 نفر آقا به عنوان همراه بوده اند جالب اینجاست یکی از آقایان حاضر در تصویر عضو هیئت علمی و مشاور کانون ایرانشناسی،دیگری کارمندان امور فرهنگی(جهت حفاظت) ،نفر سوم بهبهان شناس و چهارمین آقا  دبیر کانون ایرانشناسی دانشگاه می باشند.
این مسئول دانشگاه بهبهان با تاکید دوباره بر عدم برگزاری اردوی مختلط گفت : اخلاق رسانه ای ایجاب می کند تا زمانی که صحت یک خبر تایید نشده است از انتشار آن خودداری شود.