هفتمین دوره طرح بصیرت در پدافند هوایی ماغر

به گزارش بهبهان ما ؛ عبدالرضا ابوعلی امام جمعه بهبهان در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت ایام اسارت کاروان کربلا اظهار کرد:در این برهه از زمان دشمن شناسی برای همه ملت‌ها بسیار حیاتی است چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب داشتن بصیرت نسبت به دشمنان می‌تواند توطئه‌های آنان را در نطفه خفه کند.

وی ادامه داد: با هوشیاری و بصیرت افزایی می‌توان شر و زیان و دسیسه‌های دشمنان را به خودشان باز گرداند که البته امروز ملت ما بیدارند و بصیرت کافی نسبت به این موضوع دارند.

امام جمعه بهبهان در بخش دیگری سخنان خود به تفسیری از سوره لقمان اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها باید پروش فضائل اخلاقی و معنوی را از قرآن استخراج کنند و آموزه‌های قرآنی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی در همین خصوص ادامه داد: خانواده‌ها سوره نور را قرائت کنند، البته همراه با معنی و تفسیر تا بتوانند خودسازی و بصیرت اسلامی را از دستورات الهی استنباط و در زندگی به صورت عملی بکار بندند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به نقش خانواده‌های نیروهای مسلح در همه ابعاد اشاره کرد و افزود: دشمن از طریق نقاط حساس قصد ضربه زدن به نظام اسلامی ما را دارد ولی با برگزاری چنین جلساتی خیال خام آنها مطمئنا به یاس و نامیدی مبدل خواهد شد.

این دوره به مدت سه روز و با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه با موضوعاتی از قبیل مهارت تربیت مذهی فرزند، مهارت برخورداری از لذت عبادت فردی و اجتماعی، مهارت همدلی و روابط موثر در خانواده، مهارت تعامل و انتقاد و مباحث سیاسی برگزار و در پایان به نفرات شرکت کننده گواهینامه دوره بصیرت اهداء گردید.

پایان خبر/