هدف آمریکا از برجام ایجاد دو قطبی در ایران بود / جامعه غرب از نظام لیبرالی خسته شدند

عصر بهبهان : حجت الاسلام والمسلمین ناصری تاکید کرد : خطاب به سردمداران غربی میگوییم بدانید که ما بر اساس دین اسلام بر سر پیمان خویش پایبند هستیم اما اگر ذره ای از پیمان و تعهدی که بسته اید خارج شدید به فرموده مقام معظم رهبری این قرارداد را آتش خواهیم زد.

بهبهانما- حجت الاسلام والمسلمین سید محمد ناصری امام جمعه بهبهان در خطبه های نمازجعه امروز اظهار کرد : بیشتر مراجعه کنندگان به دفتر نهاد امام جمعه فقرا و افراد بی بضاعت هستند که استمداد کمک مالی میکنند ، جا دارد خیرین این شهر که همیشه در کار نیک پیشتاز هستند به این دسته از افراد توجه کنند هر چند که نباید تکدی گری را رواج داد .

امام جمعه بهبهان نتیجه انتخابات آمریکا را نشان دهنده انزجار مردم از سیاست های نظام سرمایه داری خواند و افزود : همان گونه که روزی مردم به نظام سوسیالیستی پشت کردند امروز هم مردم آمریکا از نظام لیبرال دموکراسی حاکم بر این کشور روی گردان شدند و دست به یک تغییر اساسی زدند البته باید بدانیم که سیاست های خصمانه آمریکا هیچ گاه کنار نخواهد رفت .

حجت الاسلام والمسلمین ناصری تاکید کرد : خطاب به سردمداران غربی میگوییم بدانید که ما  بر اساس دین اسلام بر سر پیمان خویش پایبند هستیم اما اگر ذره ای از پیمان و تعهدی که بسته اید خارج شدید به فرموده مقام معظم رهبری این قرارداد را آتش خواهیم زد.

وی در پایان با اشاره به توطئه آمریکا با طرح مذاکرات هسته ای ابراز کرد :  هدف اصلی آمریکا از برگزاری مذاکرات ایجاد دو قطبی در جامعه بود تا مخالفان و موافقان برجام به جان هم بیفتند و وکشور را دوباره به اغتشاش و آشوب بکشانند اما با درایت مقام معظم رهبری این مکر آنها نیز خنثی شد.