هجوم مردم برای خروج سپرده از موسسه آرمان بهبهان+جزئیات

تجمع به حدی بود که عبور و مرور وسایل نقلیه با کندی همراه شد. برخی از مردم با حضور در فرمانداری بهبهان خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند.

بهبهان ما – از ساعات ابتدایی صبح دیروز تا پاسی از شب ، سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان در بهبهان با حضور در شعب این موسسه خواستار خروج سپرده هایشان شدند.

تجمع به حدی بود که عبور و مرور وسایل نقلیه با کندی همراه شد. برخی از مردم با حضور در فرمانداری بهبهان خواستار رسیدگی فوری به این موضوع شدند که پس از برگزاری جلسه تامین شهرستان ، روابط عمومی شهرستان با صدور اطلاعیه ای به شایعات پاسخ داد.

متن اطلاعیه روابط عمومی فرمانداری به شرح زیر است:

در پی مراجعه مکرر همشهریان عزیز به بانک آرمان از صبح امروز و همچنین تماس با فرمانداری شهرستان پیگیریهای لازم در این خصوص انجام و پاسخ بانک آرمان جهت اطلاع مردم شریف شهرستان عینا منتشر میگردد.
روابط عمومی فرمانداری بهبهان

آرمان

در همین راستا جانشین مدیر کل منطقه جنوب غرب کشور موسسه آرمان با حضور در فرمانداری بهبهان به برخی شایعات پاسخ داد.

توان پرداخت سپرده ها را داریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان ، قلندر نژاد جانشین مدیر کل منطقه جنوب غرب کشور موسسه آرمان با حضور در فرمانداری این شهرستان به مسایل پیش آمده و شایعات در خصوص این موسسه پاسخ داد.

صبح امروز گزارش هایی از تجمع مردم در محل شعبه موسسه آرمان در شهرستان بهبهان و تقاضای دریافت سپرده های خود از این شعبه به این فرمانداری رسید و تماس های متعددی از سوی شهروندان با فرمانداری پیرامون این موضوع گرفته شد که با پیگیری های انجام شده مدیر کل منطقه جنوب غرب این موسسه با ارسال نامه توضیحات لازم را ارائه نمودند پس از آن با پیگیری های فرماندار شهرستان و مدیران ارشد موسسه آرمان ، بانک مرکزی طی نامه شماره 95/192136 مورخ 16/6/95 به کلیه بانک ها و موسسات مالی دولتی و غیر دولتی ابلاغ نمود که محدودیت های در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی ، تنها در مورد تعاونی اعتباری البرز گستر ایرانیان بوده و شامل تعاونی اعتباری وحدت (موسسه ملی و اعتباری آرمان) نمی گردد.

عصر امروز نیز جناب آقای قلندر نژاد جانشین منطقه جنوب غرب موسسه آرمان در جلسه شورای تامین شهرستان حضور یافت و سپس در گفتگو با روابط عمومی فرمانداری بهبهان به شایعات و مسایل پیش آمده پاسخ داد.
قلندر نژاد در مورد علت این سوتفاهم گفت: در پی شکایت دادستان کرمانشاه از موسسه البرز گستر ایرانیان و بیان اینکه این موسسه مشکلاتی دارد و با توجه به اینکه موسسه آرمان دارای دو زیر مجموعه البرزگستر ایرانیان و وحدت می باشد بانک مرکزی نیز موسسه وحدت و البرز گستر ایرانیان را با هم در نامه ای آورده و محدودیت هایی را برای آنها اعمال نمود و با توجه به پیگیری های انجام شده بانک مرکزی طی نامه ای اعلام کرد که موسسه وحدت هیچگونه مشکلی ندارد و این محدودیت ها شامل موسسه البرز گستر ایرانیان می باشد .

وی در خصوص مراجعه مردم شریف شهرستان بهبهان جهت دریافت سرمایه های خود در این موسسه گفت : ما هیچ مشکلی برای پرداخت پول نداریم و هر کسی می تواند با مراجعه به موسسه پول های سپرده خود را دریافت کند فقط با توجه به حجم عظیم مشتریان و ازدحام جمعیت امروز مشکل پاسخگویی داشتیم که تعداد کارکنان و متصدیان باجه روزانه می توانند پاسخ گوی تعداد محدودی باشند و قطعاً در یکی دو روز نمی توانند پاسخگوی این تعداد مراجعه کننده بوده اما این اطمینان را به همه مردم شریف بهبهان می دهم که هر زمانی که مراجعه کنند با کمال احترام پاسخ گو خواهیم بود.

قلندر نژاد در ادامه گفت: در حال حاضر در هیچ کجای استان خوزستان و کشور چنین مشکلی وجود ندارد و موسسه فعالیت عادی خود را دنبال می کند و امیدواریم مردم شهرستان بهبهان نیز با توجه به مستندات ارائه شده و مطالبی که عرض کردم با ارامش و اعتماد اجازه دهند روال عادی کار موسسه دنبال شود چرا که هیچ مشکلی از نظر نقدینگی در استان خوزستان و کشور این موسسه ندارد و همچون گذشته با قدرت در خدمت مردم شریف شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان گفت: از فرماندار و همه مسولین شهرستان بویژه شورای تامین که در جهت رفع این مشکل و سوتفاهمات پیش آمده نهایت همکاری را داشته اند کمال تشکر را دارم و به مردم نیز اطمینان می دهم براحتی می توانند همچون گذشته به موسسه مراجعه کنند و سپرده های خود را تحویل بگیرند و مشکل خاصی نیست.

دانلود فیلم جزئیات کامل موسسه آرمان بهبهان

کشف اختلاس میلیاردی از یکی از موسسات مالی و اعتباری بهبهان

خرداد ماه پارسال نیز خبر کشف اختلاس 4 میلیارد تومانی از یکی از موسسات مالی و اعتباری رسانه ای شد.

به گزارش جماران به نقل از دادگستری خوزستان، سیدابوذر کریمی پور گفت: بازرسان یکی از موسسات مالی و اعتباری در این شهرستان متوجه برداشت وجه نقد از حساب مشتریان این بانک توسط یکی از کارمندان شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که یکی از کارمندان به هویت ز. ک اقدام به برداشت مبلغ مذکور و واریز آن به حساب اعضای خانواده‌اش کرده است.

کریمی‌پور گفت: با دستور قاضی کشیک، متهم در منزل شخصی‌اش دستگیر و به همدستی با یک نفر دیگر به هویت س. ب که خود را منتصب به مدیرعامل موسسه معرفی کرده بود، اعتراف کرد.

رئیس دادگستری شهرستان بهبهان اظهار کرد: قرار عدم خروج از کشور برای دیگر متهمان س. ب و ز. ب صادر و تلاش برای دستگیری آنان آغاز شده است.