نشست مطبوعاتی فرماندار بهبهان با اصحاب رسانه بمناسبت هفته دولت برگزار شد

بهبهان ما- به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهبهان ، به مناسبت هفته دولت در اولین روز از این هفته نشست مطبوعاتی فرماندار شهرستان بهبهان با اصحاب رسانه و مطبوعات ، روزنامه ها و سایت های خبری تشکیل شد .

در ابتدای جلسه فرماندار بهبهان با تبیین شرایطی که دولت تدبیر و امید شروع به فعالیت نمود گفت: ما نباید حافظه تاریخی ضعیفی داشته باشیم در زمان تحویل دولت اصلاحات به دولت نهم رشد اقتصادی 7 درصد بود که در پایان دولت دهم به منفی 6.5 رسیده بود که این یعنی یک بحران عظیم و در این شرایط دولت را تحویل گرفتن کار هر کسی نیست خدا را شکر در حال حاضر در دولت تدبیر و امید به رشد اقتصادی حدود 5 درصد تا پایان سال خواهد رسید.

این به آن معنا نیست که همه مشکلات مردم حل شده است اما کشور از یک وضعیت بحرانی خارج شده است قرار نبود که با برجام همه مشکلات مردم حل بشود نباید توقع داشته باشیم یک دولت در چهار سال همه مشکلات را حال کند اما توانسته ایم کشور را از یک حالت بحرانی به شرایطی برگردانیم که بحران نبوده اما دست آوردهای برجام را هم نباید دست کم بگیریم ، بر جام برای مردم اثری شبیه ملی شدن نفت خواهد داشت. در حال حاضر تورم 40 ،50 درصدی تک رقمی شده و این نوید بخش روزهای خوبی برای کشور عزیزمان است.

وی در ادامه بر لزوم تامین امنیت و ثبات اقتصادی برای ورود سرمایه گزاران در زمینه های مختلف اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار جایی حضور پیدا می کند که ثبات اقتصادی وجود داشته باشد قانون حاکم باشد و با او رفتار سلیقه ای نشود امروزه در بیشتر زمینه ها باید با حضور بخش خصوصی تحول ایجاد کرد. و خدا را شکر در حال حاضر در شهرستان به فضایی که ایجاد شده شاهد حضور سرمایه گزاران و تمایل آنان جهت سرمایه گزاری در بخش های مختلف بویژه گردشگری هستیم.

ملک خدایی ضمن تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از حضور خبرنگاران در این نشست اظهار داشت : امسال به یاری خداوند چندین پروژه عمرانی ، اشتغالزایی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد .

در ادامه خبرنگاران سوالات خود را مطرح و فرماندار بهبهان به پاسخگویی پرداخت و سپس زمان بندی مراسمات هفته دولت در اختیار خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت اطلاع رسانی و پوشش خبری قرار گرفت.

IMG_2808 IMG_2850 IMG_2856 IMG_2860 - Copy