نامه اعتراضی جمعی از کارآموزان فنی و حرفه ای به فرماندار

با وجود داشتن نیروی تخصصی در شهرستان به بهانه های مختلف از نیروی غیربومی استفاده گردیده است.

بهبهانما – جمعی از کار آموزان فنی و حرفه ای بهبهان، در اعتراض به جذب نیروی کار غیر بومی در پالایشگاه گاز بیدبلند دو و معرفی بدون اولویت و ترتیب برخی توسط اداره کار، طوماری را خطاب به فرماندار محترم نوشته اند. نسخه ای از این طومار به تحریریه بهبهانما ارسال شده است.

 

بسمه تعالی

فرماندار محترم شهرستان بهبهان

با سلام و احترام

مستحضر می دارد اینجانبان جوانان تحصیل کرده با مدارک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته های پایپینگ، برق، مکانیک، ایمنی، جوشکاری و … که همگی متولدین سالهای 60 لغایت 71 همگی بیکار و بیش از دهها مورد به اداره کاریابی بهبهان، مراجعه ولی تاکنون اثربخشی چندانی نداشته است.

از اواسط سال 1394 تاکنون اخیراً نماینده شهرستان بهبهان جناب آقای شریعتی با هماهنگی و اداره کار با معرفی جمعی از همین جوانان به فنی و حرفه ای بهبهان جهت تعیین سطح و آموزش کسب فنون مورد نیاز فاز 2 بیدبلند و نیروگاه و … بهبهان فرستاده اند که پس از پایان فنون لازم در سازمان های فوق همگی به کار گمارده شوند با وجود داشتن نیروی تخصصی در شهرستان به بهانه های مختلف از نیروی غیربومی استفاده گردیده است.

از آن فرماندار محترم، شورای شهر، امام جمعه محترم و اداره کار بهبهان عاجزانه استدعا داریم تا با تمهیدات لازم از اوضاع به عمل آمده رسیدگی و یا نماینده مورد اطمینان آن اداره های محترم را به مکان های ذیصلاح ارجاع تا صحت و چگونگی عرایض جوانان بیکار که تنها چشم و امیدشان به فرمانداری و ارگان های ذیصلاح می باشد رسیدگی فرمایند باشد تا با پیگیری آن فرمانداری محترم و ارگان های مربوطه به احقاق حقوق جوانان بهبهانی و حومه دلسوزانه رسیدگی گردد. ضمناً اکثر کارآموزان دارای سابقه کار می باشند.

رونوشت:

امام جمعه محترم شهرستان بهبهان

اداره کار شهرستان بهبهان

شورای شهر شهرستان بهبهان

اداره فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان

اسامی کارآموزان در اختیار بهبهانما قرار دارد.

پیشتر پروین رئیس سابق اداره کار از وجود رابطه هایی جهت استخدام در پالایشگاه را تایید کرده بود.