مصاحبه «بهبهان ما» با عضو شورای شهر

شنیده های بهبهانما حاکی است که در صورت انحلال شورا کار انتخاب شهردار به استاندار خوزستان واگذار می شود ، حتی شنیده شده یکی از گزینه های مطرح برای شهرداری بهبهان آقای مهندس دوایی فر شهردار موفق سابق دزفول و شهردار فعلی خرمشهر است.

بهبهان ما- گلکار عضو شورای شهر بهبهان در مصاحبه با بهبهان ما ضمن تبریک عید سعید و فرخنده غدیر خم گفت: ساده و با صراحت بگویم اگر عزت و زینت نظام را می خواهیم باید در برابر حقیقت تواضع کنیم و خاضع اخلاق و قانون باشیم.

وی در خصوص جلسات اعضای شورا اعم از منتقدین و موافقین شهردار بهبهان با استاندار خوزستان گفت: طبق اطلاع ما استاندار محترم در این جلسات بالسویه عمل کرده و خواستار انجام مر قانون ، عدالت و اخلاق شده است.

گلکار در خصوص حواشی تمام نشدنی انتخابات اخیر هیئت رئیسه شورای شهر و خواست و هدف منتقدین از عدم شرکت در جلسات گفت: دو سناریوی پیش رو ، قانون و مذاکره است. بنظر بنده یک سری اشتباهاتی در تعیین هیئت رئیسه صورت گرفته که لازم است در گام اول مسئولیت این اشتباهات پذیرفته شود.

وی ادامه داد: درصورتی که این مهم صورت نگیرد، ضمن تمکین به قانون ولی بخاطر مصالح شهر و عهدی که با مردم بسته ایم ، ممکن است استعفا در دستور کار قرار گیرد.

گلکار در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا مسائل شورا شهر بهبهان از طریق گفتگو و مذاکره درون خود شورا حل نمی شود گفت: از زمان شروع به کار آقای قنواتی به عنوان رئیس شورا هیچ جلسه ای رسمیت نیافته و علی رغم اصول پردازی ها و اصلاح طلبی نمایی هاT خواست و حق اکثریت شورا که همان گفتگوست، ادا نشده است!

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعضای منتقد شهردار خواهان تغییر شهردار هستند گفت: چندین گزینه برای تصدی شهردار مطرح شده است که این موضوع هم می تواند مسئله ای قابل مذاکره باشد.

گزینه شهرداری بهبهان!

شنیده های بهبهان ما حاکی است که در صورت انحلال شورا کار انتخاب شهردار به استاندار خوزستان واگذار می شود ، حتی شنیده شده یکی از گزینه های مطرح برای شهرداری بهبهان، شهردار سابق دزفول است که از سوی برخی به استاندار محترم معرفی شده است تا در صورت انحلال شورا موضوع با جدیت بیشتری بررسی شود.