مسئولین باید خدمت بی منت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند

اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند ، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

فرماندار بهبهان

بهبهان ما – به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهبهان بمناسبت هفته دولت فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی بهبهان با مردم شهرستان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

ملک خدایی در حاشیه این دیدار ضمن تبریک هفته دولت تصریح کرد :  هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت ، رجایی و باهنر است.

وی  افزود : اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند ، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.

وی با بیان اینکه درب اتاق فرماندار همیشه بروی مردم باز است و در این هفته نیز برنامه های متنوعی بصورت چهره به چهره با مردم داشته و به بررسی و تحلیل مشکلات و راهکارهای توسعه شهرستان در ابعاد مختلف پرداخته شده گفت : امروز نیز بصورت نمادین این برنامه تدارک دیده شد تا در واقع شورای اداری با حضور مردم داشته باشیم اما همواره مدیران نباید خود را جدا از مردم بدانند چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند و مسئولین باید خدمت بی منت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

در پایان برنامه حسین ملک خدایی فرماندار شهرستان به ارائه گزارش و اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید در سطح کلان و شهرستان پرداختند. و از افتتاح و بهره برداری از طرح های زیادی در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان درهفته دولت خبر دادند. و گفت البته چندین پروژه بسیار مهم دیگر نیز آماده بهره برداری است که انشالله بزودی رونمایی خواهد شد.