مردم عملکرد دولت و شورای شهر را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار دهند

مردم باید عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا را مورد نظر خود قرار دهند و بررسی کنند که شورای فعلی توانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد یا خیر؟ وی با اظهار تاسف از وضعیت فعلی شهرستان آن را موجب نارضایتی مردم دانست.

حجت الاسلام و المسلمین طواف

بهبهانما- حجت الاسلام و المسلمین طواف امام جمعه موقت بهبهان با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان گفت: نقش شورای نگهبان بسیار بااهمیت است و نباید مورد تخریب قرار گیرد. وی افزود : چون وظیفه شورای نگهبان پاسبانی از قوانین اسلام است، مخالفت با اصل شورای نگهبان، مخالفت با اسلام است. اعضای شورای نگهبان اجازه نمی دهند، قوانینی که با شرع مقدس تضاد دارد تصویب شود.

خطیب موقت بهبهان ادامه داد: طبق قانون، تفسیر قانون اساسی وظیفه شورای محترم نگهبان است و در موضوع انتخابات نیز کار مهم نظارت بر عهده این نهاد مقدس می باشد.

وی اضافه کرد: متاسفانه بعضا در جریان انتخابات های مختلف مشاهده می شود، اگر کاندیدایی تایید صلاحیت نشود، یا فرد مورد علاقه جریان خاصی صلاحیتش محرز نشود، اقدام به تخریب و هجمه علیه شورای نگهبان می کند، که این کار خلاف قانون است.

لزوم توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین طواف در خصوص انتخابات آتی ریاست جمهوری و شورای شهر گفت: باتوجه به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ، مردم عزیز باید از هم اکنون باید عملکرد شورای شهر و دولت را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

وی تاکید کرد: مردم باید مسائل مهمی چون ایجاد اشتغال، ازدواج جوانان و اثرات برجام را مورد بررسی و قضاوت منصفانه قرار دهند و ببینند آیا دولت توانسته در زمینه های فوق عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

اختلافات بین مسئولین نباید به وظیفه اصلی که خدمت به مردم است ضربه بزند. گاهی اوقات مردم بواسطه اختلافات بین مسئولین مظلوم واقع می شوند.

خطیب موقت جمعه بهبهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم باید عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا را مورد نظر خود قرار دهند و بررسی کنند که شورای فعلی توانسته وظایف خود را به درستی انجام دهد یا خیر؟ وی با اظهار تاسف از وضعیت فعلی شهرستان آن را موجب نارضایتی مردم دانست.

امام جمعه موقت بهبهان اضافه کرد: اختلافات بین مسئولین نباید به وظیفه اصلی که خدمت به مردم است ضربه بزند. گاهی اوقات مردم بواسطه اختلافات بین مسئولین مظلوم واقع می شوند.

تذکرات به ادارت شهرستان

بعضی از روستاهای بهبهان با مشکلات آب آشامیدنی مواجهه هستند، که لازم است مسئولین توجه ویژه کنند.

بعضی از افراد در برخی ادارت وظایف خود را به درستی انجام نمی دهند و بعضا مشاهده شده که خلاف قانون انجام می دهند، سند جابجا و حق را پایمال می کنند.