مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان در بهبهان برگزار شد

در همایش خانوادگی آزادگان بهبهان از دو کتاب دوره ی درهای بسته مجموعه ی خاطرات اسیر ۸۶۱ حاج لطف الله صالحی و حاج غلامعباس محمد حسنی با حضور فرماندار محترم بهبهان و ریاست محترم بنیاد شهید و فرمانده ی محترم سپاه پاسداران در حضور مولفین رو نمایی شد.

بهبهان ما- جشن بزرگ خانوادگی آزادگان بهبهان -امیدیه-آغاجاری و جایزان شبانگاه روز ۲۶ مردادماه سال ۹۵در محل دبیرستان پیشگامان با حضور آزادگان و خانواده های بزرگوارشان برگزار شد.

در این جشن بزرگ که فرماندار محترم شهر، مسوول محترم بنیاد شهید بهبهان و امیدیه و فرمانده محترم سپاه پاسداران بهبهان نیز در مجلس حضور داشتند. نخست آقای نیری مسوول محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران بهبهان ضمن خیر مقدم به حاضرین این روز بزرگ را تبریک گفتند و از فرماندار محترم خواستند که به میمنت این روز تلاش های بیشتری در جهت رفع مشکلات این قشر ایثارگر بنماید. در این مراسم گروه نمایش برنامه کوتاهی از دوران اسارت را باز سازی نموده و دوتن از شاعران در خصوص این مناسبت به خوانن شعر های خود

پرداختند. در انتها از خیرینی که در برپایی این مراسم هیات آزادگان بهبهان را کمک کرده بودند تقدیر به عمل آمد و سپس از مدعوین جهت شام پذیرایی شد.

رونمایی از کتاب خاطرات آزادگان در حضور مولفین

در همایش خانوادگی آزادگان  بهبهان از دو کتاب دوره ی درهای بسته مجموعه ی خاطرات اسیر ۸۶۱ حاج لطف الله صالحی و حاج غلامعباس محمد حسنی با حضور فرماندار محترم بهبهان و ریاست محترم بنیاد شهید و فرمانده ی محترم سپاه پاسداران در حضور مولفین رو نمایی شد. این کتاب ها به همت موسسه ی فرهنگی روایت فتح در سال ۹۴ به چاپ رسید. مولفین در خصوص کتاب خود توضیحات مختصری را برای حضار بیان نمودند.

تقدیر از مدافعان حرم در جشن آزادگان بهبهان

در مراسم جشن بزرگ خانوادگی آزادگان بهبهان از دوتن از مدافعان حرم نیز تجلیل به عمل آمد. آزاده و جانباز حاج نصرالله اکرزاده فرزند شهید اکبر زاده از شهدای انقلاب اسلامی یکی از مدافعان حرم بود که با وجود سابقه حضور در میادین نبرد در سال های دفاع مقدس و سابقه  هشت سال اسارت و جانبازی به عوان یک نیروی بسیجی ایثار گری را به اوج خود رساند و میدان نبرد با تکفیری ها نیز مجروح شد اما به همراه دیگر دلاوران ما در سوریه ضربات مهلکی را بر پیکر تکفیری های مزدور وارد نمود.
ابراهیم زکی پور فرزند آزاده دلاور رضا زکی پور نیز دومین دلاور مدافع حرم بود که با حضور در این میدان راه پدر بزرگوار خود را در راه دفاع از اهداف انقلاب اسلا می پیموده است

2N1Ww 4lnc_picture_071-1-1024x768 63a08 174_picture_069-1-1024x768 b6p_picture_085-1024x768 BIQV3 CX0in PBGeA rDb5O RREQF V2Unf

کد خبر : 10480