مدیر عامل آبفای خوزستان در آستانه برکناری / یک خوزستانی مدیرعامل میشود

بهبهانما- پیشتر جمعی از پرسنل باسابقه آبفای بهبهان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود در فرمانداری تجمع کرده بودند. کارمندان آب و فاضلاب بهبهان معتقد بودند عدم توجه و ضعف مدیریت آبفای خوزستان مانعی برای پرداخت حقوق آنهاست.

به گزارش بهبهانما- به نقل از آرا نیوز ، علی اکبر علیمرادی عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان که با اصرار فراوان وزارت نیرو به این سمت منصوب شد و یکی از مدیران پروازی استان به واسطه سکونت در شهری دیگر به شمار می رفت، در نهایت با اصراری که به وزارتخانه نیرو داشت آنها را مجاب کرد که در استانی دیگر به خدمات خود ادامه دهد.

علی اکبر علیمرادی پیش از تصدی مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت بود.وی متولد ۱۳۴۲، رامیان استان گلستان می باشد و  در کارنامه اجرایی خود  سرپرست آب و فاضلاب منطقه گنبد، مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبد، جانشین مدیرعامل شرکت در شرق استان مازندران (گلستان)، معاون نظارت و هماهنگی مناطق شرکت آب و فاضلاب مازندران، سرپرست معاونت درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مازندران (مازندران و گلستان)، عضو هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان مازندران (مازندران و گلستان)، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان، کارشناس ارشد حوزه بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیر دفتر آموزش و نیروی انسانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و معاونت هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور را دارد.

بخش آب و فاضلاب در خوزستان همواره یکی از بحرانی ترین بخش ها به شمار می رود به گونه ای که شبکه فاضلاب همه شهرهای خوزستان با مشکل اساسی مواجه است و از طرفی آب شرب همه شهرهای خوزستان نیز غیرقابل مصرف است و مردم از دستگاه های تصفیه خانگی یا خرید آب و فروشندگان دوره گرد استفاده می کنند.

بر همین اساس، فردی که به عنوان مدیر عامل شرکت آبفای خوزستان منصوب می شود باید توان و تجربه و پشتکار کافی برای پیشبرد امور را داشته باشد ولی علمرادی از این وضعیت برخوردار نبود و وی به رغم داشتن سابقه و تجربه، از انگیزه کافی برای کار کردن در این سمت برخوردار نبود.

طبق شنیده های آرانیوز، با رایزنی های صورت گرفته به زودی یک مدیر خوزستان که بیش از این سابقه مدیریت شرکت های آبفای چند استان به غیر از خوزستان را در کارنامه داشته به سمت مدیرعاملی سازمان آب و فاضلاب خوزستان منصوب می شود تا شاهد فصل تازه ای از خدمات رسانی در این شرکت مهم برای مردم خوزستان باشیم.

بهبهانما- پیشتر جمعی از پرسنل باسابقه آبفای بهبهان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق خود جلوی فرمانداری تجمع کرده بودند. کارمندان آب و فاضلاب بهبهان معتقد بودند عدم توجه و ضعف مدیریت آبفای خوزستان مانعی برای پرداخت حقوق آنهاست.