لطفا فقط آخر هفته ها تصادف کنید!

بهبهان ما – چندی پیش از همین طریق در خصوص لزوم پیگیری جدی برای حضور جراح تمام وقت مغز و اعصاب، مطالبی را به اطلاع مردم و همشهریان عزیز رساندیم.

با توجه به پیگیری بهبهان ما، در حال حاضر دکتر علیزاده ، تنها جراح مغز و اعصاب است که با توجه به اتمام دوره طرح ضروری صرفا آخر هفته ها در بهبهان حضور دارد.

متاسفانه دیشب(جمعه) در جاده منصوریه و در مجاورت یک تالار عروسی، حادثه تصادفی رخ داد و طی آن یک خودروی سواری چند نفر را زیر گرفت. در این حادثه یک نفر که از ناحیه سر دچار جراحت شدیدی شده بود به بیمارستان شهیدزاده منتقل شد که با توجه به حضور دکتر علیزاده – در آخر هفته ها – وضعیت بیمار توسط ایشان بررسی شد.

اگر خدای ناکرده این حادثه وقتی رخ می داد، که هیچ جراح مغز و اعصابی حضور نداشت و منجر به حادثه تلخ تری می شد، مسئولین محترم چه جوابی به خانواده ها و مردم داشتند.

متاسفانه آمار تصادفات درون جاده ای بسیار بالاست و مصدومین عمدتا از ناحیه سر دچار آسیب می شوند ، لذا لازم است مسیولین دانشکده علوم پزشکی بهبهان تا دیر نشده فکری به حال این وضعیت کنند و تمام تلاش خود را برای بکارگیری جراح حاذق مغز و اعصاب معطوف نمایند.

با آرزوی سلامتی برای همه همشهریان عزیز در سراسر بهبهان