قرارداد های نفتی نباید موجبات سلطه بیگانگان را بر کشور فراهم کند

حجت الاسلام طواف گفت : ای تاسف برخی از بچه های مذهبی ما پس از ازدواج فرزند آوری را به تاخیر می اندازند و بنا دارند چند سالی را بدون فرزند سپری کنند .

حجت الاسلام و المسلمین طواف

بهبهان ما- حجت الاسلام والمسلمین علی طواف در خطبه های امروز نماز جمعه بهبهان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری  با مسئولان ستاد سرشماری نفوس مسکن اظهار کرد : ایشان دستکاری در آمار را گناهی کبیره خواند و این باعث میشود در ارائه نرخ بیکاری و تورم دولتها و ارگانها دچار مشکل شوند آمار گوناگونی منتشر شد.

وی افزود : معظم له آمار درست را پایه اقتصاد مقاومتی دانستند و اشاره داشتند اگر آمار واقعی از وضعیت موجود صحیح منتشر شود اقتصاد مقاومتی به خوبی اجرا میشود.

حجت الاسلام طواف با انتقاد از تفکر زندگی بدون فرزند یا فرزند کمتر عنوان کرد : جای تاسف برخی از بچه های مذهبی ما پس از ازدواج فرزند آوری را به تاخیر می اندازند و بنا دارند چند سالی را بدون فرزند سپری کنند ، باید به اینها گفت کجای اسلام آمده است چند سال پس از ازدواج نباید فرزند داشته باشید ، این مسئله مهمی است و باید بسیار مورد توجه قرار گیرد ، انسان میبایست زندگی خود را منطبق با سیره اهل بیت قرار دهد .

امام جمعه موقت بهبهان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر شفاف سازی دولت در خصوص قراردادهای نفتی تصریح کرد : مردم از دولت انتظار دارند با شفاف سازی قراداد های نفتی جزئیات را به اطلاع همگان برسانند که مبادا مقدمات سلطه بیگانگان را بر کشور فراهم کنند و برخلاف موازین قرآن رفتار نمایند که گناهی بزرگ است.

وی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اذعان کرد : ویژه برنامه در سطح شهرستان به مناسبت عیدالله اکبر روز انتصاب امیرالمومنین (ع) و آغاز امامت ایشان برگزار خواهد شد که بازسازی حادثه غدیر در بهبهان یکی از مهم ترین این برنامه هاست و شایسته است مردم شریف در این مناسبت که به مدت سه شب برگزار میشود حضور پیدا کنند .

امام جمعه موقت بهبهان در پایان خاطر نشان کرد : روز دوشنبه نیز به همت قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه جهیزیه 21 تن از عروس و دامادهای بی بضاعت در محل سپاه ناحیه بهبهان اهداء خواهد شد که این کار بزرگ قابل تقدیر است.

منبع: عصر بهبهان