فرماندار بهبهان فکری به حال وضعیت مرغ کند!

اگر قرار است در یک بهبهان هر صنفی هر کاری دلش خواست انجام دهد، هر وقت بخواهد تولید کند و هر وقت بخواهد کرکره را پایین بکشد تا حرفش را به کرسی بکشاند، سنگ روی سنگ بند نمی شود. فرماندار باید به موضوع مرغ ورود جدی کند.

مرغ در #بهبهان کمیاب شده ولی ما پیگیری کردیم دیدیم در شهرهای اطراف از جمله امیدیه، گچساران و رامهرمز مشکل کمبود عرضه مرغ وجود ندارد. فرماندار بهبهان لازم است به این موضوع ورود جدی تر کند.

بنظر می رسد نه اراده قوی و نه توان لازم در ساماندهی وضعیت مرغ در #بهبهان وجود ندارد.
مرغ خودش کالای جایگزین محسوب می شود. با توجه به قیمت بالای گوشت خیلی ها توان خرید آن را ندارند و از مرغ استفاده می کنند. این شرایط بیش از هر کسی اقشار ضعیف را متضرر می کند.

اگر قرار است در یک شهرستان کوچک هر صنفی هر کاری دلش خواست انجام دهد، هر وقت بخواهد تولید کند و هر وقت بخواهد کرکره را پایین بکشد تا حرفش را به کرسی بکشاند، سنگ روی سنگ بند نمی شود.

لزوم برخورد جدی

مدیریت همه اش روی خوش نیست. یک وجه اش قوه قهریه است. با کسی که بخواهد امنیت اقتصادی و غذایی مردم را تهدید کند باید برخورد شدید و بدون ملاحظه کرد. اینکه بگویید اجازه خروج مرغ از بهبهان را نمیدهید ظاهرا شعار است. درب مرغداری که تخلف می کند و مردم را در عذاب گرفتار می کند، پلمپ کنید.

بازرسان اداره صمت و تعزیرات حکومتی باید با همکاری دادستان محترم شهرستان وارد مرغداری ها شوند. نظارت و فشار را از همانجا اعمال کنند. معنی ندارد مرغداری هایی که نهاده دولتی دریافت کرده اند به تعهد خود در بحث میزان عرضه مرغ با قیمت دولتی عمل نکنند.

والسلام

پ.ن:
اینکه نظارت و بازرسی فقط در تایم اداری انجام شود ظلم به مردم است. ناظران و بازرسان باید در همه ساعات شبانه روز پیگیر موضوع باشند. تا مسئله فیصله پیدا کند.
متاسفانه در بهبهان هر صنفی بخواهد تخلفی انجام دهد در روزهای تعطیل یا ساعات خارج تایم اداری انجام میدهد. چون تقریبا مطمئن است بازرسی و ناظری نیست اگر هم باشد کاری با او ندارند.