امام جمعه بهبهان:

فتنه نقطه حساس نظام جمهوری اسلامی است

تاکید مجدد مقام معظم رهبری در خصوص فتنه نشان دهنده اهمیت این مسئله دارد که نیازمند توجه جدی مسئولان و مردم است تا عده ا ی با رفتارهای خود نردبانی برای فتنه گران نشوند و این همان نقطه حساس نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین طواف

به گزارش بهبهانما ، حجت الاسلام والمسلمین علی طواف امام جمعه موقت بهبهان در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اقدام وقیحانه رژیم دست نشانده آل خلیفه در لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اظهار کرد : آل خلیفه با این اقدام دست به خودکشی سیاسی زدند و در مقابله با روحانیت و مردم انقلابی این کشور گور خود را آماده میکنند.

وی افزود : اساسا آل خلیفه اهل بحرین نیستند آنها از عرب های نجد هستند اما اجداد شیخ عیسی قاسم از زمان پیغمبر در بحرین زندگی میکردند ، این شمایید که باید تابعیت خود را لغو کنید .

حجت الاسلام طواف با تاکید بر تذکرات رهبر معظم انقلاب به دولت در خصوص برخورد با پدیده دریافت حقوق های نجومی تصریح کرد : این مسئله باید به صورت جدی هم در شهرستان و هم در سراسر کشور مورد توجه مسئولان قرار گیرد و بنا بر تاکید رهبر انقلاب دولت باید با کسانی که حقوق های نجومی دریافت میکنند برخورد و به همه مردم اطلاع رسانی شود.

خطیب جمعه بهبهان خطاب  به کسانی که در جامعه اسلامی به اموال بیت المال دست درازی میکنند ابراز کرد : چگونه به خود اجازه می دهید به بیت المالی که این همه امیرالمومنین (ع) روی آن حساس بود اینگونه دست درازی کنید ، فأین تذهبون به کجا می روید .

وی ادامه داد : تاکید مجدد مقام معظم رهبری در خصوص فتنه نشان دهنده اهمیت این مسئله دارد که نیازمند توجه جدی مسئولان و مردم است تا عده ا ی با رفتارهای خود نردبانی برای فتنه گران نشوند و این همان نقطه حساس نظام است.

امام جمعه بهبهان در پایان ضمن دعوت مردم به راهپیمایی روز جهانی قدس خاطر نشان کرد : این روز بزرگ را باید گرامی بداریم و در این روز حضور پیدا کنیم ، به فرموده رهبر معظم انقلاب ، تا 25 سال دیگر اثری از اسرائیل باقی نخواهد ماند و فلسطینیان بر سرزمین خود مسلط خواهند شد .

منبع: عصر بهبهان