شورای اسلامی و شهردار بهبهان؛ میزبان نماینده منتخب

حامی کارگران مجموعه شهرداری خواهم بود و به جد پیگیر موضوع تبدیل وضعیت شغلی کارکنان صادق و تلاش گر این مجموعه خواهم بود.

مهندس حبیب الله کشت زر منتخب مردم شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری به دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان در صحن شورای شهر حضور پیدا کرد تا با تبیین فرصت ها و تهدیدها اولین کنش در باب تعاملات خود را در مسیر توسعه متوازن شهرستان آغاز کند.

گزیده ای از صحبت های مهندس کشت زر به شرح ذیل می باشد:

– بنده اعتقاد دارم باید کل مجموعه حوزه انتخابیه را بدون لحاظ تبعیض های صنفی و قومیتی باید وارد فاز مشارکت و توسعه متوازن کرد.

– مبنای بنده در تعاملات و انتخاب مدیران بدون لحاظ شناسنامه های سیاسی و قومیتی صرفا بر حسب شایسته سالاری چه در بعد اخلاق و چه در بعد عملکرد ها خواهد بود.

– خروجی عملکرد و هنر مدیران باید خلق منافع و فرصت ها در حوزه مدیریتی برای شهرستان باشد.

– بالا بردن نرخ امنیت و اشتغال جوانان بزرگترین آرمان و دغدغه‌های بنده را شکل داده است.

– با ترسیم استراتژی و طراحی مکانیزم ها باید بخش خصوصی را جهت نیل به تولید اشتغال و ایجاد درآمدهای پایدار در حوزه انتخابیه وارد عرصه صنعت و تولید کنیم.

423923134_55058_5285083333764977046 811126429_21425_225119039634662446

– در پی سیاهنمایی نیستم اما وضعیت موجود از فقر شدید در حوزه زیر ساخت های شهری حکایت دارد.باید برای تقویت و توسعه زیر ساخت ها همت جدی صورت بپذیرد.

– قول می دهم در راستای تکمیل و تجهیز پروژه بیمارستان ولیعصر تا مرحله بهره برداری از هیچ کوششی دریغ نکنم تا بتوانیم زحمات و تلاش های چندین دهه را به بار بنشانیم.

– بنده نسبت به قوانین و همچنین راهکارهای مدیریتی در حوزه شهرداری ها اشراف کامل دارم و اعتقاد راسخ دارم که قوانین در حوزه شهرداری ها نیاز مبرم به اصلاح دارد.

– بنده اعتقاد دارم باید به تعاملات و مراودات شورایی جهت ایجاد بستر تضارب آرا و همچنین پایش امور جاری و اجرایی اهمیت بیشتری داده شود

– نقش مغفول و کم رنگ بخش خصوصی در حوزه شهرداری بهبهان احساس می شود که نیازمند طراحی پلان مشارکت این بخش در حوزه های اجرایی و سرمایه گزاری است.

– حامی کارگران مجموعه شهرداری خواهم بود و به جد پیگیر موضوع تبدیل وضعیت شغلی کارکنان صادق و تلاش گر این مجموعه خواهم بود.

– باید با رصد نخبگان بهبهانی در عرصه های مختلف امکان رشد و تقویت برای این قشر در سطح کشور فراهم شود

– بی شک تعاملات بنده با دولت در راستای تقویت و توسعه استان و خصوصا حوزه انتخابیه ام خواهد بود.

– بحمدالله تمام منتخبین استان فارغ از نگاه های سیاسی همدل و یکصدا برای توسعه استان متحد شده اند.

– در پایان منتخب مردم بهبهان و آغاجری افزود از تلاش های صادقانه جناب آقای دکتر مقتدایی استاندار اسبق خوزستان کمال تشکر و سپاسگزاری را به عمل بیاورم همچنین مهندس کشت زر افزود:دکتر مقدایی جز سرمایه های اجرایی استان و کشور هستند که می طلبد از توانمندی ها و تجارب ارزنده ایشان به نحو اکمل در مسیر توسعه استان خوزستان استفاده شایسته شود