سفره افطار آنچنانی یکی از ادارات بهبهان برای کارمندان و اعضای خانواده!

بدون شک برگزاری چنین افطاری رنگین کمانی در بهبهان و در ماه مبارک رمضان، در رستوران مجلل با شام آنچنانی، آنهم توسط یک اداره با رویکرد حمایت از قشر مستضعف و د همچنین در وضع بد اقتصادی مردم، تناقضاتی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

بهبهانما– رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر در سال ۱۳۹۲ گسترش سنت خوب افطاری‌های ساده در مساجد و خیابان‌ها را در ماه مبارک رمضان تحسین کردند و با انتقاد از اسراف و زیاده‌روی در برخی افطاری‌ها فرمودند: مناسب است سنّت دادن افطاری‌دادن‌های ساده در مساجد و معابر عمومی مورد توجه همه‌ی کسانی قرار گیرد که در ماه رمضان، نیتِ بذل و بخشش و گشاده‌دستی دارند.

این سنت حسنه بحمدالله امسال با شکوه بسیار در سطح شهرستان بهبهان توسط مردم گسترش یافت. متاسفانه در کنار حرکت خودجوش مردم برای گسترش این حرکت، ظاهرا برخی مسئولین محترم رویه سابق مبنی بر برپایی افطاری های آنچنانی را دنبال می کنند.

افطاری ساده

مسئولین یکی از ادارات بهبهان در اقدامی عجیب در مجلل ترین رستوران شهر اقدام به برگزاری سفره افطار پرزرق و برق برای کارمندان و اعضای خانواده آنها کرده است. عمق مشکل آنجاست که این اداره خود متولی کمک به مستمندان و نیازمندان است.

بدون شک برگزاری چنین افطاری رنگین کمانی در بهبهان و در ماه مبارک رمضان، در رستوران مجلل با شام آنچنانی، آنهم توسط یک اداره با رویکرد حمایت از قشر مستضعف و همچنین در وضع بد اقتصادی مردم، تناقضاتی است که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد.

این گونه اقدامات با هر نیتی و هدفی که صورت گرفته باشد، بسیار شبهه ناک است و با تاکید رهبری معظم انقلاب مبنی بر برگزاری سفره های افطاری ساده همخوانی ندارد و می تواند خدای ناکرده منجر به بی اعتمادی مردم به آن نهاد ارزشمند شود.

اطلاعات تکمیلی به زودی منعکس می شود.