سخنان مهم آیت الله موسوی جزایری در دیدار استاندار خوزستان

شما نیروی جوانی هستید و می توانید با تدبیر و با عنایت خداوند و همراهی مردم عزیز و مومن مشکلات استان را حل کرده و به این کشور که صاحب آن امام زمان (عج) است خدمت کنید.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در این دیدار انتصاب شریعتی به سمت استاندار خوزستان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این انتصاب به نفع ، صلاح و مصلحت همه باشد و استاندار جدید بتواند گره ای از مشکلات جمعیت پنج میلیونی استان را باز کند.

وی خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: شما نیروی جوانی هستید و می توانید با تدبیر و با عنایت خداوند و همراهی مردم عزیز و مومن مشکلات استان را حل کرده و به این کشور که صاحب آن امام زمان (عج) است خدمت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه شما(استاندار خوزستان) مسئولیت عام از سوی دولت اسلامی دارید اظهار کرد: باید بتوانید با نگاه یکسان به همه قشرهای مردم که در واقع به نوعی تحت تکفل شما هستند خدمت کنید و نیازهای آنان را تامین و مشکلات را از سر راه مردم بردارید.

استاندار جدید خوزستان که روز یکشنبه گذشته با حکم وزیر کشور و تصویب هیات دولت به این سمت منصوب شده است در این دیدار صمیمانه که جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند با تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی(ع)گفت: امیدوارم با همکاری ، هم افزایی مساعدت همه مسئولان متعهد استان بتوانم قدمی برای کسب رضایت خدا و مردم برداشته و در این مسئولیت کوتاه و البته گذرا رهتوشه و کارنامه ای ابدی پیش خداوند داشته باشم.

غلامرضا شریعتی ، وحدت و همگرایی همه قشرها و اقوام ، گروه های سیاسی ،نخبگان و دانشمندان ، علما و روحانیون استان را برای پیشبرد کارها و خدمتگزاری به مردم ضروری خواند و افزود:اولویت نخست کاری ما جوانان واشتغال آنان است و باید بتوانیم با همراهی هم ، گام هایی برای این قشر عظیم جامعه برداریم.