رژه نیروهای مسلح در شهرستان بهبهان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

به گزارش بهبهان ما، فرماندار شهرستان در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اجرای مراسم سان و رژه نیروهای مسلح شهرستان امسال به عهده پایگاه پدافند هوایی گذاشته شده است که زمان اجرای آن ۳۱ شهریور ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای یاد شهدا بودن است و باید از این فرصت برای آشنایی جوانان با رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استفاده کنیم.

ملک خدایی: در این هفته باید از مقام آزادگان و خانواده های شهدا قدردانی کرده و مراسم تجلیلی به این مناسبت برگزار کنیم.

وی همچنین توجه ویژه به نمایش قدرت نظامی کشور را امری پسندیده دانست اما گفت :ما باید بیش از پرداختن به بعد نمایش قدرت نظامی کشور در هفته دفاع مقدس به جهانیان آرمانها و شعارهایی را که جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس بخاطر آن با دست خالی در مقابل امکانات آنهمه کشور ابر قدرت ایستادند زنده کنیم باید تفکرات و اندیشه رزمندگان و شهدا را به رخ جهانیان بکشانیم و معرفی کنیم .

ملک خدایی اجرای برنامه های متنوع و نوآوری در اجرای مراسمات هفته دفاع مقدس را امری ضروری عنوان و گفت باید در کشور و شهرستان بکوشیم نماد سازی دفاع مقدس کنیم وجود یک موزه دائمی دفاع مقدس در شهرستان بهبهان با 1100 شهید و اینهمه سردار شهید امری ضروری است که تاکنون به آن پرداخته نشده است.

در پایان ملک خدایی از همه مسئولین ادارات و سازمانها خواست در فضای اداره و محیط کاری همیشه معنویت شهدا را حفظ کنند و در این ایام با حضور در گلزار شهدا و برنامه های هفته دفاع مقدس و بازدید خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آزادگان و جانبازان مجاهدت های آنان را ارج نهند.

کد خبر : 1431