رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی بهبهان

هنوز برآورد هزینه‌ها در هر بخش به‌طور دقیق مشخص نیست ولی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای تعمیرات و رفع اشکالات تا حد امکان هستیم.

دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان با اشاره به تخصیص بودجه‌ای قابل‌توجه از سوی صندوق رفاه و دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌ها، گفت: در حال برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات خوابگاه‌ها تا حد امکان هستیم.

دکتر سعید ضیائی‌نژاد با بیان این‌که امسال بودجه به‌نسبت خوبی توسط صندوق رفاه و خود دانشگاه برای تعمیرات خوابگاه‌ها اختصاص داده شده است، اظهار کرد: هنوز برآورد هزینه‌ها در هر بخش به‌طور دقیق مشخص نیست ولی در حال برنامه‌ریزی برای اجرای تعمیرات و رفع اشکالات تا حد امکان هستیم.

وی افزود: خوابگاه پسران نیاز به تعویض کاشی و شیرآلات سرویس‌های بهداشتی، رنگ‌آمیزی و … دارد که این مسائل مهم‌ترین مشکلات این خوابگاه هستند؛ فضای مناسب تفریحی نیز به‌طور مختصر در این خوابگاه تعبیه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان ادامه داد: در خصوص خوابگاه دختران نیز محوطه‌سازی، تکمیل رینگ دوچرخه‌سواری و در بخش‌هایی موزائیک‌کاری نیاز است.

ضیائی‌نژاد درباره فضای ورزشی خوابگاه‌ها، اظهار کرد: در هر 2 مجموعه‌ خوابگاهی، زمین بسکتبال و والیبال ایجاد و در مجموعه خوابگاه دختران به‌دلیل وجود فضای بیشتر، از 2 سال گذشته رینگ دوچرخه نیز تعبیه شده و در حال بهره‌برداری است؛ همچنین مجموعه کامل ورزش‌های صبحگاهی در محوطه این خوابگاه نصب شده است.

وی با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی خوابگاه‌ها، گفت: آب تصفیه مورد نیاز در تمام طبقات بلوک‌های خوابگاهی به‌قدر کافی تأمین می‌شود و در حال حاضر تنها مشکل در این زمینه آب‌سردکن‌های خوابگاه دختران است که به میزان کافی برای تمام دانشجویان موجود نیست و در صورت امکان تعدادی از آن‌ها تعویض خواهند شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان تصریح کرد: سلف‌سرویس دانشگاه نوساز است و سال گذشته به بهره‌برداری رسیده اما تجهیزات پخت‌وپز کمی فرسوده است و برای مکانیزه کردن آن به اعتباری بیش از 400 میلیون تومان نیاز است

کد خبر : 10256