رئیس سابق دانشگاه شهید چمران مشاور وزیر علوم شد

به گززارش بهبهانما، دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر نصرت الله ضرغام را به سمت مشاور خود منصوب کرد .
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، در حکم دکتر فرهادی خطاب به دکتر ضرغام آمده است : با عنایت به تعهد، تخصص و همچنین تجربه های جناب عالی در زمینه آموزش عالی به عنوان مشاور اینجانب منصوب می شوید .
 در ادامه حکم صادره وزیر علوم تاکید شده است : بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید در تنظیم برنامه های نظام علم و فناوری و اقتصاد مقاومتی موثر و کارآمد، همت گمارید.
گفتنی است :  دکتر ضرغام عضو هيئت علمي دانشگاه تهران  مي باشد و هم اکنون رئيس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور است.

دکتر نصرت الله ضرغام دارای دکتری جنگلداری از اتریش و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است. ریاست دانشگاه پیام نور، دانشگاه شاهد، پردیس بین الملل دانشگاه تهران در منطقه آزاد کیش، ریاست هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت صندوق حمایت از پژوهشگران کشور در کارنامه کاری ویدیده می شود. ایشان همچنین در بازه زمانی  ( از 13 آذرماه 1372 تا 16 شهریورماه 1374) ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز بوده اند.