دیدار جانباز 70% بهبهانی با رهبر معظم انقلاب + تصاویر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز یکشنبه 29 شهریورماه 1394 و در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس، به مدت دو ساعت و نیم، با جمعی از جانبازان قطع نخاع و جانبازان بالای هفتاد درصد که  هم‌زمان چشمان و یک یا دو عضو بدن خود را از دست داده‌اند و همچنین خانواده‌های آنان، از نزدیک دیدار و در فضایی صمیمی آنان را مورد تفقد قرار دادند.????? ???? ?? ???????? ??? ????? ? ????? ?? ????

نصراله دهقان جانباز 70% بهبهانی یکی از این جانبازانی بود که توفیق زیارت امام خامنه ای نصیبش شد و مورد تفقد ایشان قرار گرفتند.????? ???? ?? ???????? ? ??????????? ???? ?? ???? ??????

این جانباز افتخار آفرین متولد 2 مرداماه 1343 در روستای دودانگه بزرگ از توابع شهرستان بهبهان است که سوم دبیرستان را در رشته خدمات بازرگانی به پایان رساند و بلافاصله به عنوان بسیجی روانه جبهه شد.????? ???? ?? ???????? ??? ????? ? ????? ?? ????

وی پس از انجام عملیات رمضان برای پدافند در جبهه کوشک حضور یافت و در 28 تیرماه 1361 بر اثر اصابت ترکش خمپاره 120 دو دست و پای چپش از زانو قطع شد.????? ???? ?? ???????? ??? ????? ? ????? ?? ????

او در سال 1364 ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. به علت وضعیت جسمانی اش نتوانست در جایی مشغول بکار شود و اکنون کارمند حالت اشتغال بنیاد شهید می باشد.     EUa7O

منبع:وبلاگ کوچه شهید