دولت در عمر باقی مانده فکری به حال بیکاری کند

حجت الاسلام والمسلمین طواف گفت : دست فروشان و کسانی که از روی بیکاری دکه ای برپا کرده اند مجرم نیستند، لازم است دستگاههای قضا و اجرا برخورد ملایمی داشته باشند.

بهبهانما- حجت الاسلام والمسلمین طواف امام جمعه موقت  بهبهان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد : روز شنبه مصادف است با شهادت امام ششم شیعیان همزمان با کشتار حجاج ایرانی در سال 66 به دست وهابیان است که دست آل سعود به خون حاجیان عزیز آلوده شد و برای خوش خدمتی به استکبار هزاران نفر از ایران و دیگر کشور های اسلامی را در حج مجروح و به شهادت رساندند که امیدواریم خداوند هر چه زودتر دست وهابی ها را از سر مسلمین کوتاه کند.

وی افزود : فردا همچنین بنام روز اهدای خون نامگذاری شده است ، افراد زیادی به دلیل تصادفات و اتفاقات مختلف به خون نیاز شدید دارند که میطلبد مردم عزیز در این روز و روزهای دیگر نسبت به اهداء خون اقدام کنند ، این عمل یک ایثارگری و خودگذشتگی است.

امام جمعه موقت بهبهان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری در روز دوشنبه و ایستادگی ایشان در برابر کسانی که قصد داشتند به اسم آزادی فرهنگ غرب را وارد کشور کنند ابراز کرد : این عالم بزرگوار لحظاتی قبل از اعدام در پاسخ به خواسته یک مسئول بلند پایه که گفته بود ، آقای شیخ در صورت امضای مشروطه از طناب دار رهایی خواهی یافت اظهار کرد ؛ دیشب پیامبر اکرم (ص) را در خواب دیدم که فرمود شیخ فضل الله فرداشب میهمان ما هستی و در این راه به شهادت خواهی رسید و اینگونه شهید مشروطه مشروعه شد  .

وی دیدارهای مردمی نماینده در شهرستان را ستودنی خواند و اذعان کرد : حضور نماینده محترم در بین مردم شهرستان و شنیدن صدای آنها جای تقدیر فراوان دارد که نشان می دهد یک مسئول نباید خود را از حضور در جمع مردم پنهان کند و ادعای خدمتگزاری کند.

برخی از پزشکان کشیک شب در زمان تعیین شده در بیمارستان حضور پیدا نمی کنند ، لازم است ریاست بیمارستان نسبت به این موضوع اقدامی کند

حجت الاسلام طواف عنوان کرد : گاهی شنیده میشود برخی از مادران و زنان ما شیر کافی دارند اما فرزند خود را از خوردن شیر محروم میکنند در حالی که بر اساس آیه قرآن مادر مستحب است دو سال تمام به فرزند خود شیر بدهد لذا لازم است بانوان و مادران گرامی از سیره حضرت فاطمه زهرا(س) الهام بگیرند و زندگی خود را بر اساس زندگانی ائمه منطبق کنند.

خطیب جمعه بهبهان با انتقاد از برخورد برخی دستگاهها با دست فروشان و دکه داران غیر مجاز تصریح کرد : گاهی دیده میشود در اثر بیکاری که در کشور حاکم شده است عده ای برای امرار و معاش اقدام به دست فروشی میکنند و یا دکه ای برپا میکنند که گاها خلاف قانون است ، ایرادی ندارد که از لحاظ قانون بررسی شود لکن این جوان مجرم نیست ، نباید دستگاههای مربوطه به چشم مجرم به او نگاه کنند چرا که این کار بر اثر بیکاری و فقر است و لازم است چه دستگاه قضا و چه دستگاه اجرا برخورد تند نکنند و با ملایمت رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت بهبهان در پایان متذکر شد : با توجه به شکایات مردمی ، برخی از پزشکان کشیک شب در زمان تعیین شده در بیمارستان حضور پیدا نمی کنند ، لازم است ریاست بیمارستان نسبت به این موضوع اقدامی کند و با این پزشکان برخورد نماید چرا که در مواقعی به دلیل عدم حضور پزشک جان یک بیمار گرفته میشود.

منبع:عصر بهبهان