دعوت مهندس کشت زر از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

روز قدس علاوه بر وجهه الشاره بودن قدرت امت اسلامی در دادخواهی از مظلومان عالمان نماد عینی اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

مهندس حبیب الله کشت زر نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری طی پیامی از مردم مومن و انقلابی حوزه انتخابیه خود جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح ذیل دعوت کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ اعتَصِمُوا بِحَبلِ اللهِ جَمِیعًا وَ لـا تَفَرَّقُوا

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجوی حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری از در گاه احدیت و همچنین طلب عاقبت به خیری و سعادت مردم شریف حوزه انتخابیه ام در پرتو شب های مقدس و پر منزلت قدر.

همانگونه که مستحضر هستید با ابتکار و فراست بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) آخرین جمعه ماه پر فیض رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم سفاک صهیونیستی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

روز قدس بهبهان

روز قدس علاوه بر وجهه الشاره بودن قدرت امت اسلامی در دادخواهی از مظلومان عالمان نماد عینی اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.

اینجانب ضمن حضور در این راهپیمایی عبادی سیاسی از کلیه مردم مومن و شریف شهرهای بهبهان، آغاجاری، زیدون، تشان، منصوریه، جولکی و حومه بزرگ دعوت می نمایم همانند سال های گذشته با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، جنایات رژیم ظالم صهیونیستی در فلسطین و حامیانش در منطقه یعنی حکومت های مرتجع و متجاوز آل سعود و آل خلیفه را محکوم نمایند تا انعکاس پیام این راهپیمایی باعث دلگرمی مظلومان عالم شود. انشاالله

حبیب الله کشت زر
خادم و نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه
بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی