خوزستان نه تنها امن ترین نقطه کشور ، بلکه جهان است

به گزارش بهبهان ما ، به نقل از خوزنا ،مدیرکل اطلاعات خوزستان با اشراف بر مسائل امنیتی استان اظهار داشت: با افتخار اعلام می کنیم استان خوزستان یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است و زمینه برای رشد توسعه در ابعاد مختلف به حمدالله مهیاست .

وی که در جلسه شورای اداری استان خوزستان و به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات سخن می گفت، گزارشی از وضعیت ماموریت ها و عملکرد وزارت اطلاعات در استان خوزستان را نیز ارائه داد .

امامی ابتدا فرارسیدن ماه محرم وماه حزن وماتم وعزاداری محبان اهل بیت عصمت و طهارت را به حاضرین تسلیت گفت.

وی عرض سلام و خسته نباشید وزیر محترم اطلاعات را به مدیران و به ویژه اعضای شورای تامین استان ابلاغ کرد.

امامی در ادامه به برخی از توصیفات وتعاریف و انتظارات و تذکرات حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری به وزارت اطلاعات که در سحنرانی ها و فرامین آنها بوده پرداختند. مدیرکل اطلاعات استان خوزستان افزود: در وزارت اطلاعات همانگونه که حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری فرموده اند جلب اعتماد مردم و خدمت به آنها اولویت اول است. وی افزود : به رغم توطئه های مختلف که از سوی اجانب و نظام سلطه برعلیه انقلاب اسلامی وخصوصا دراین استان صورت گرفته و می گیرد به حمدالله با عنایات الهی و هماهنگی کامل فی مابین دستگاههای مسئول ، تسلط بسیار مطلوبی بر تحرکات معاندین وجود دارد وبا افتخار اعلام می کنیم استان خوزستان نه تنها یکی از امن ترین نقاط ایران بلکه جهان است و زمینه برای رشد توسعه در ابعاد مختلف به حمدالله مهیاست .

امامی در ادامه به نقش بی بدیل مردم خوزستان و بزرگان و مشایخ و اقوام مختلف در حمایت از دستگاه اطلاعاتی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند و آن را بی نظیر دانستند.

مدیرکل اطلاعات در جلسه شورای اداری استان عنوان کردند ، محور حرکت دروزارت اطلاعات به فرموده وزیر محترم اطلاعات شرع ، اخلاق و قانون است که به فضل الهی همه سربازان گمنام امام زمان عج به آن پایبند هستند. امامی در پایان مدیران دستگاههای اجرائی را در وهله اول مسئول صیانت از سلامت دستگاههایی که مسئولیت آن را دارند معرفی کردند و ادامه دادند ، در این خصوص برای هرگونه همکاری آمادگی دارند والبته به وظایف قانونی خود نیز طبق موازین قانونی عمل خواهیم نمود وی از ائمه جمعه و جماعات استان که در خطبه های نماز جمعه و تریبونهای مختلف و همچنین اعضای محترم شورای تامین استان و مدیران محترم استانی صدا وسیما ی استان و مطبوعات که در یک هفته گذشته از سربازان گمنام امام زمان عج تجلیل کردند قدردانی نمود. امامی در پایان گزارش مختصری از اقدامات اطلاعاتی به حاضرین ارائه داد.

 

پایان خبر/

کد خبر : 1712