ولی منش، کاندیدای مورد حمایت شجاعپوریان است؟

دکتر شجاعپوریان با تجربه دو دوره نمایندگی مجلس به خوبی می داند، برآیند نهایی کار برای جریان اصلاحات در کشور مهم است نه صرفا پیروزی یک کاندیدای اصلاح طلب در یک شهرستان کوچکی چون بهبهان ، حتی اگر زادگاه خود باشد.

بهبهانما- ولی الله شجاع پوریان کاندیدای اصلاح طلب سابق بهبهان، فعال سیاسی تاثیرگذار در  شهرستان است که می تواند با نفوذ در بدنه اصلاح طلب بهبهان و با اعلام حمایت از فردی خاص بشدت در معادلات سیاسی فعلی بهبهان نقش ایفا کند؟

اما سوال مهم آنجاست که با این پتانسیل بالا، چرا شجاعپوریان در اوضاع نابسامان اصلاحات در بهبهان ورود نمی کند؟

بواقع دلیل اصلی عدم مداخله شجاعپوریان شاید به تصمیم شخصی وی بر گردد، ولی بی شک بی ارتباط به فراوانی کاندیدای اصلاح طلب در این دوره نیست.

شجاعپوریان با تجربه دو دوره نمایندگی مجلس به خوبی می داند، برآیند نهایی کار برای جریان اصلاحات در کشور مهم است نه صرفا پیروزی یک کاندیدای اصلاح طلب در یک شهرستان کوچکی چون بهبهان ، حتی اگر زادگاه خود باشد.

در دوره قبل شجاع پوریان هیچ حمایت رسمی از کاندیدای خاصی نکرد، ولی جسته گریخته شنیده بودیم که وی در دوره اول انتخابات 90 از یک کاندیدای اصولگرا حمایت کرده است که اتفاقا آن نامزد محترم این دوره نیز کاندیدای مجلس است!

دکتر ولی منش که هم از لحاظ خط و خطوط سیاسی قرابت نزدیکی با شجاعپوریان دارد و هم اینکه هم ولایتی وی محسوب می شود و قطع و یقین شجاعپوریان آشنایی کاملی هم از ایشان دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا قفل موفقیت و پیروزی ولی منش با کلید شجاعپوریان وا می شود؟

فراموش نکنیم در دوره قبل انتخابات ، نماینده اهواز دو روز مانده به اتمام تبلیغات انتخاباتی صلاحیتش از سوی شورای محترم نگهبان تایید می شود و اتفاقا در انتخابات نیز به پیروزی می رسد. لذا شانس هیچ کاندیدای محترمی از جمله دکتر ولی منش کم نیست.