جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان به درج خبر در بهبهانما

مدیریت و آموزش و پرورش هر منطقه هیچ نقشی در نقل و انتقالات در درون و برون استانی ندارندو استخدام وجذب نیرو در اختیار مناطق نمی باشد وهمه بصورت سامانه ای واز طریق آزمون سراسری انجام می شود.

بسمه تعالی
با سلام و ادب احترام

اخیراٌ خبری در بعضی از سایت های خبری و شبکه های مجازی منتشر شده است مبنی بر نقل و انتقال تعداد 40 نفر از دبیران استان های همجوار به شهرستان بهبهان وجذب و بکارگیری نیرو ،که این خبر بدون هیچ گونه هماهنگی با آموزش و پرورش بهبهان و بررسی کارشناسی درج و نشر پیدا کرد و جدا از مسئله حقوقی آن می توان به اسیب جدی به امر آموزش در شهرستان اشاره کرد.

خدمت همشهریان عزیز معروض میداریم مسئله نقل و انتقالات اموزش و پرورش جزء مواردی هست که همه همکاران فرهنگی با مراحل و فرایند آن کاملاٌ آگاه و واقف می باشند و اگر از هر شخص فرهنگی در کشور پرسیده شود کل مراحل آن را بیان خواهند کرد.

نقل و انتقالات کلاٌ بصورت درون و برون استانی انجام می گیرد،وهر فرهنگی می تواند به هر استان ومنطقه ای که تمایل داشته باشد انتقال یابدکه این انتقال پس از درخواست طبق امتیازبندی و براساس سامانه وزارتی انجام میگیرد،همانگونه که فرهنگیان عزیز بهبهانی مختار به این کار می باشند و در این چند سال به استانهای مختلف انتقال یافتند(لازم اینکه تعداد زیادی از فرهنگیان همشهری ما در استان واستانهای همجوارمشغول هستندکه آیا باید گفت از فضای اشتغال سایرمناطق و استانها استفاده کردند.) و ضمناً اکثر انتقالی ها درون استانی هستن وتنها امسال برون استانی تعداد12 نفربودند که 5 نفر بهبهانی هستند.

و نتیجه اینکه مدیریت و آموزش و پرورش هر منطقه هیچ نقشی در نقل و انتقالات در درون و برون استانی ندارندو استخدام وجذب نیرو در اختیار مناطق نمی باشد وهمه بصورت سامانه ای واز طریق آزمون سراسری انجام می شود. امیدواریم عزیزان دلسوز که چیزی جزء بهبود و رفع مشکلات آموزش و پرورش دغدغه انها نیست قبل از درج خبر یا مطلب با آموزش و پرورش مشورت و پس از کسب نتیجه کارشناسی شده در سایت ها و سایر منابع خبری به اطلاع همشهریان عزیزمان رسانده شود.