جشن فارغ التحصیلی 1200 دانشجوی دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، جشن دانش آموختگی ۱۲۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با حضور دکتر محمدرضا یوسفی رئیس، معاونان، دانشجویان و خانواده های آنان در واحد بهبهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد بهبهان با تبریک دانش آموختگی دانشجویان به جامعه فرهنگی و خانواده‌های آنان، کلمه فارغ التحصیلی را کلمه‌ای منسوخ شده در دین و فرهنگ اسلامی عنوان کرد و استفاده از کلمه دانش آموختگی را به جای آن به معنای ترقی دانشجویان در مقاطع بالا‌تر علمی بیان کرد.

یوسفی راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان را فرصتی مناسب برای دانشجویان به ویژه دانش آموختگان، برای کارآفرینی و تبدیل ایده‌ها و خلاقیت های آنان به طرح های صنعتی و تولید ثروت دانست و از همگان خواست تا با استفاده از شرایط ویژه این مرکز، استفاده لازم را ببرند.

در این مراسم هنرمندان شبکه استانی دنا به اجرای برنامه پرداختند و پس از مراسم اجرای سوگندنامه از سوی دانشجویان از نفرات برتر دانش آموخته رشته‌های مختلف با تقدیم لوح، تقدیر به عمل آمد.

این مراسم برای دانش آموختگی دانشجویان کار‌شناسی پیوسته ورودی سال ۹۰، کاردانی و کار‌شناسی ناپیوسته ورودی سال ۹۲ و کار‌شناسی ارشد ورودی سال ۹۱ برگزار شد.