جزئیات دیدار مژدهی و اشتری لرکی قبل از شروع انتخابات

بهبهانما– اشتری لرکی کاندیدای حوزه بهبهان چند ماه پیش -احتمالا مهرماه- از شروع فرآیند انتخابات میزبانِ علی مژدهی پور کاندیدای بهبهان بوده و در خصوص آن دیدار توضیحاتی داده است.

اشتری لرکی در مصاحبه با خبرنگار راک نیوز گفت: حدود دو سه هفته پیش ایشان [مژدهی پور] وقت خواسته تا من را ببیند علی رغم این که من بهش گفته بودم خودم کاندید هستم اما انگار ایشان متوجه آن تماس نشده بود. دوباره درخواست داشتند من را ببیند و دعوتش کردم منزل (در تهران) و گفتند: من را میشناسی؟  گفتم :اره. قبلا رزومه ات را دیده ام. گفت: من می خواهم کاندیدا بشوم و می خواهم کمکم بکنی توی آغاجاری. گفتم: من که قبلا به شما گفته بودم که خودم کاندید هستم. گفت:پس خودت هم کاندید شده ای! گفتم: آره .(پایان نقل و قول)

اشتری با اشاره ای به سوال خبرنگار راک نیوز در مورد دعوت از مژدهی پور در زادگاهش گفت: اینکه در آغاجاری دعوتشون کردند یا خودشون برنامه را تنظیم کردند من اطلاعی ندارم اما ما باید به حضور حداکثری در انتخابات توجه کنیم و همه برای برگزاری یک انتخابات پرشور و درخور نظام تلاش نماییم.

گزینه احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درایت و هوشمندی رهبری انقلاب در نامگذاری امسال را مورد اشاره قرار داد و یاد آورشد:این را باید حلق آویز گوشمان بکنیم و نظام از ما در این مسیر همدلی را میخواهد لذا هر ندایی و هر صدایی که برخلاف آن باشد را باید منکوب کنیم و بیاد داشته باشیم در سایه اختلاف هیچ قوم و ملتی پیشترفت نمیکند.

مشروح این مصاحبه را می توانید در اینجا ملاحظه نمایید.